נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

גדרות לאירועים ואתרי בנייה – כך תבחרו אותן נכון

בחירת גדרות מצריכה מידע על סוגיהן ופונקציות ההגנה שלהן. במאמר זה נסקור מגוון רחב של גדרות ונעמיד לרשותכם את הבחירה המנצחת לכל פרויקט שאתם צריכים לגדר בחוץ. המאמר רלוונטי הן לעוסקים בנדל”ן ובנייה, והן ליזמי אירועים במרחב הפתוח.

איסכורית – גדר לאתרי בנייה

איסכורית היא גדר העשויה פח מגולוון. היא אטומה ולא מכילה חלקים שקופים, מה שלא מאפשר לראות מה יש בתוך אתר הבנייה.
בכך, נמנעות גניבות וביזות של רכוש יקר ערך. בנוסף, משטח האיסכורית עמיד בפני מזג אוויר, ואינו צובר חלודה כלל, גם לא בגשמים ובימי חמסין.
ייעוד גדרות איסכורית הנו לאתרי בנייה. נהוג להתקין בלב הגדר מעבר בטוח המשמש פועלי בניין למעבר בין נקודות שונות במקום.
המעבר משמש גם דיירים שנשארים לגור בבניין תוך כדי חידושו בתהליך התחדשות עירונית.

פרוייקטים - גבאי אשקלון מעבר בטוח

גדר ניידת המעוגנת על בסיסים

גדר זו הנה גדר פלדה המצופה באבץ נגד חלודה. כל משטח גידור מכיל מסגרת צינורות עבה המחוברת למשטח הסמוך באמצעות תופסני פלדה. בסיסי גדרות אלו שוקלים 19 ק”ג להבטחת יציבות בעת ההנחה. ההתקנה קלה מאד ומתבצעת באמצעות חיבור המשטחים לבסיסים על ידי חישוקם: כל צינור בקצה המשטח של הגדר נכנס לחור מגרעת שנמצא בבסיס. באמצעות גדרות אלו ניתן להתקין שערים וקרוסלות במקום להביא התקן נפרד מבחוץ. גדרות מסוג זה משמשות גם באתרי בנייה וגם באירועים, כולל אירועים המוניים במרכזי הערים.

מחסומים לגידור חיצוני או פנימי

מטרתם של מחסומים ביחס אל גדרות היא כפולה. הם גם מהווים ווסתי תנועה כתחליף לשערים, במידה שחסר שער במערך הגדרות הקיים והם גם משמשים כאמצעי גידור פנימיים. נניח שבתוך מתחם אירועים מסוים יש פעילות שהיא בתשלום, נהוג להציב בכניסה אליה מחסום שיסייע בהסדרת הנכנסים למתחם. שילובם של מחסומים בתוך מתחמי גדרות או מחוצה להם מסייע רבות בוויסות נכון של התנועה, אכיפת  כניסת מורשים ועוד.

בחירת מערך הגדרות לפעילות שלכם

מומלץ לעיין בשורות שלעיל ולבחור בפתרון הגידור המתאים ביותר לפעילות שלכם. בדרך זו אתם מבטיחים פתרון שיתאים עבורה ואשר יסייע לכם לשמור על האורחים, העובדים והמבלים השונים ולווסת באופן יעיל את התנועה למרחב הנדרש לגידור.

מידע נוסף בנושא גידור

גידור זמני

גידור שמני למגוון מטרות ואירועים

גדר רשת

גדר רשת איכותית ואביזרי גידור נוספים

גדר ניידת

גדר ניידת חזקה להתקנת גידור זמני

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות