נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

מניעת נפילת חפצים

בהודו נופלים אגוזי קוקוס על אנשים מגובה רב והורגים אותם. בברזיל זה קורה עם פרי הג’אקה הענק. תארו לכם שפרי יכול להרוג אנשים, ורק מכח האינרציה, מה קורה עם נופל חפץ ענק או חד מגובה רב באתר בניה. מסוכן מאד, הורג, ללא צל של ספק. הבעיה היא, שאם לא מאבטחים את הכלים כמו שצריך באתר בניה, לדוגמה, הם יכולים ליפול, ולו רק בגלל טעות אנוש. מפחדים שזה יקרה לכם? צריכים מוצרי אבטחה למען מניעת נפילת חפצים? אנחנו כאן בשבילכם, התקשרו כבר היום.

מחסומים להגנה על הקצה מברזל

סכנות בנפילת חפצים

  1. גרימת מוות ברשלנות היא הדבר החמור ביותר שיכול לקרות בגלל טעות אנוש או עובד מגושם, אשר לגמרי בטעות הפיל קופסה, פטיש, מקדחה או כל כלי גדול אחר. כאמור, תזכרו: קוקוס הורג, פטיש יכול לרסק ראש של בן אדם, במיוחד אם הוא צובר מהירות מגובה של 40 מטר. פעולה זו ממיתה אסון על המשפחה של ההרוג ושל ההורג, וכמובן תכניס את הקבלן לכלא. מניעת נפילת חפצים באתר בניה היא חובה.
  2. הרס הציוד יכול בהחלט להיות דבר גרוע. לדוגמה, אם משהו חשוב ויקר נופל מגובה רב ונהרס, זה לא נעים וחבל.
  3. הרס הרכוש גם הוא אפשרות. נגיד, מקדחה גדולה נופלת מגובה של 40 מטר על אוטו יקר, ובגלל המהירות, ממש עושה נזק משמעותי לגג או לחלון. חבל, אתם מסתכנים בתביעה צד ג’, כאבי ראש ועלויות כלכליות מיותרות לחלוטין.

מה עושים? פונים אלינו כדי שנסייע לכם בכל הקשור לבחירת מוצרי מניעת נפילת חפצים. התקשרו כבר היום! אנחנו המומחים הגדולים בישראל.

קצת עלינו

חברת א.ל פתרונות מודולוריים, מתמחה בייצור סביבת עבודה בטוחה יותר. בקטלוג שלנו יש הרבה מאד מוצרים שיכולים לסייע מכל הדברים הנוראים שצוינו לעיל, לא לקרות. חשוב לנו שהעבודה שלכם תהיה בטוחה, ושלא יקרה שום דבר שעלול לסכן את העובדים שלכם או אנשים תמימים. מתלבטים מה הכי מתאים לציוד שלכם? מניעת נפילת חפצים היא ההתמחות שלנו. התקשרו אלינו כבר היום ונשמח לעמוד לרשותכם בייעוץ, מכירה והתקנה של כל מה שצריך!  

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות