נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

גדר מחסומית ניידת לכל מטרה

גדר מחסומית ניידית היא למעשה גדר ניידת המיועדת לצרכי חסימה ומניעת מעבר של הולכי רגל, כלי רכב וכדומה. גדר זו מיועדת לצרכי גידור היקפי באירועים, כנסים, הפגנות וכדומה ו/או לצרכי הפרדה זמנית של שטחים בהם מתבצעות עבודות בנייה או תשתית. 

גידור אתרי בנייה

גדר מחסומית ניידת – כל היתרונות

גדר מאפשרת לכם ליהנות ממספר יתרונות מובהקים בעת השימוש בה:

  • מערכת גידור ניידת ומודולארית המאפשרת לכם לתחם כל שטח בכל גודל 
  • מערכת גידור קלה ונוחה להרכבה ופירוק באמצעות חיבורי זכר/נקבה 
  • מערכת גידור בטיחותית העומדת בכל דרישות הבטיחות של משטרת ישראל 
  • מערכת גידור נוחה לאחסון 

הגדר מחסומית ניידת מגיעה בגבהים שונים והיא מיוצרת מחומרי גלם שונים הכוללים בין היתר: ברזל, פלסטיק יצוק ואלומיניום.

ברוב המקרים, מדובר בגדר קלה המאפשרת את ניודה לכל מקום, כאשר כל סוגי הגדרות המחסומיות המשווקות על ידינו בחברת AL  פתרונות מודולוריים הן גדרות המאושרות על ידי משטרת ישראל למטרות תיחום שטחים פתוחים ואזורים בהם מתקיימת התכנסות קהל. 

גדר מחסומית ניידת

גדר מחסומית ניידת לרכישה או להשכרה

אצלנו ב-AL פתרונות מודולוריים, תוכלו למצוא מערכת גדר מחסומית המתאפיינת בעמידות גבוהה לאורך שנים. מערכת זו מאפשרת לכם שימוש רב פעמי במסגרת רכישתה. כמו כן, אנו מאפשרים לקהל לקוחותינו ליהנות ממסלול השכרה של מערכות גדר מחסומית ניידת לאירועים וכיוצא בזה.

בשני המסלולים (רכישה או השכרה), אנו מעניקים לכם שירותי ייעוץ והכוונה בנוגע לסוג הגדר הנחוצה לכם בהתאם למטרות השימוש בה. כמו כן, אנו מאפשרים לכם ליהנות משירותי התקנה של מערכת הגדר מחסומית ניידת במסגרת מסלול ההשכרה, כאשר השירות כולל גם שינוע נייד של היקף הגדרות הנחוצות לכם לאתר בו אתם מקיימים את האירוע.

מחפשים אחר פתרונות גידור נוספים לאירועים? אצלנו בחברת AL  פתרונות מודולוריים, תוכלו למצוא את כל סוגי מערכות הגידור המיועדות לצרכי תיחום אירועים. לפרטים מלאים בנושא, אנו מזמינים גם אתכם ליצור קשר ישיר עם נציגי השירות שלנו. 

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות