נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

גדרות ומחסומים לפעילויות חוץ בתחומי הבנייה והאירועים

אבטחת פעילות המתרחשת בחוץ, מאתר בנייה ועד מסיבה תחת כיפת השמים, מצריכה מידע על גדרות ומחסומים. אמצעים אלו מבוססים על מתכות איכות אבל בשונה מהגרסאות שלהם בעבר, כיום מדובר על אביזרים ניידים. בדרך כלל ניידות מגיעה על חשבון כובד המוצר והיכולת שלו ליצור הרתעה וכאן קורה ההיפך הגמור. על אף שאלו מוצרים ניידים שניתן להעביר בעצמכם ממקום למקום, הם מאד מרתיעים וקשה מאד לבלתי מורשים שלא נמצאים בפוזיציה של שמירה להתיק אותם. הדבר יוצר גם יכולת הפעלה קלה לצוות האבטחה וגם הגברה של הסבירות שבלתי מורשים לא יצליחו לעבור את הסף.

גדרות באיכות חסרת פשרות – ניידות וחסונות

גדרות ומחסומים יש למכביר, אך גדר ניידת המבוססת על בסיסי הנחה היא דגם יחיד מסוגו. זהו דגם שעשוי פלדה מצופה אבץ למניעת חלודה. הוא מורכב ממספר פלטות זהות שכל אחת מהן ניתנת לסחיבה ביד. הן מחוברות לבסיסי מתכת קשיחים השוקלים 19 ק”ג. תפקידם הוא לאבטח את הגדרות, שבתורן – מחוברות זו לזו באמצעות תופסני עיגון מפלדת אלחלד. גדרות אלו הנן גבוהות מחד וקלות לסחיבה מאידך וזה מאפשר לאבטח כל אירוע בקלות וביעילות רבה. גדרות אלו מתאימות גם לתחום האירועים וגם לתחום הבינוי. שילוב של גדרות ומחסומים המתפקדים עמן כנדרש יוצר רשת אבטחה משוכללת המספקת מענה לכל תרחיש.

אל גדרות מחסום בטיחות גדרות

מחסומים ניידים להצבה בכניסות

מחסומים הם כלי מניעה המוצבים בכניסות. ישנם מחסומים שיועדו למנוע נפילה מגובה והם מוצבים בפירי מעליות וישנם מחסומים המיועדים לוויסות כניסת עוברים ושבים. שימוש אחד של מחסומים מעין אלו הוא בכניסה הראשית, לפני הגדרות. שימוש אחר הוא הצבה בתוך אירוע שניתן היה להיכנס אליו בחינם, על מנת ליצור הזדמנות לגבות שכר על כרטיסים. איפה נרכשים כרטיסים בפעילויות בדרך כלל? בהצגות ילדים מבוקשות, במופעי להקות פופולאריות ועוד. עוד על הסדרת גדרות ומחסומים בפרק הבא.

הסדרת גדרות ומחסומים

גדרות ומחסומים מסדירים מחברה מקצועית לפתרונות גידור. בחברה זו תוכלו למצוא מוצרי אבטחה מעולים העומדים בכל התקנים ועשויים ממיטב המתכות.
גדרות ומחסומים של חברת גידור מספקים לכם את כל האופציות לאבטח את המקום ולוודא שהנוכחים בו נמצאים במצב בטוח. לאורך שנים.

מידע נוסף בנושא מעקה מדרגות

כך מומלץ לבחור מעקות מדרגות

הדרכים המומלצות ביותר לבחירת מעקות מדרגות

מעקות חדר מדרגות בבניינים

כל המידע על מעקות חדר מדרגות בבניין

מעקה בטיחות

מעקה בטיחות למדרגות, בניין, עבודה ועוד

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות