נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

כך מומלץ לבחור מעקות לחדר מדרגות בבניין

מעקות של חדרי מדרגות צריכים להיבחר בהתאם לשאיפות אדריכליות וחזותיות. חשוב להבהיר: בין אם הנך אדריכל או יזם בינוי ובין אם הנכם וועד דיירים, הסדרת המעקות היא באחריותכם. לפני שזה מוצר עיצובי זה קודם כל מוצר בטיחותי שחובה להסדירו על פי תקן. מבחינת החוק, החובה חלה על כל גרם מדרגות שיש בו מעל 3 מדרגות. על המעקה להיות בעל גובה של 1.05 מ’ בחלקו השטוח לכל הפחות, ובשיפועים, היכן שהמדרגות עצמן נמצאות, 90 ס”מ.

כך מומלץ לבחור מעקות לחדר מדרגות בבניין
כך מומלץ לבחור מעקות לחדר מדרגות בבניין

בחירה ראשונית של מעקות לחדר מדרגות

את הבחירה הראשונית יש להסדיר על פי העיצוב של המעקות. עליכם להחליט כיצד הם ייראו? מעקות חד ממדיים או מעקות שיש מתחתם שכבה נוספת? האם אלו צריכים להיות מעקות סורגים, כלומר שעמודי אורך נמצאים במקום השכבה הנוספת? חשוב לתכנן היטב את המעקות ולזכור שבמידה וישנו ריווח עם הקרקע או עם המדרגות הוא לא יכול להיות יותר מ- 10 ס”מ בהתאם לתקן.

התקנת המעקות לאחר בחירתם

לאחר שבחרתם את דגם המעקה הנדרש מטעם חברת גידור מקצועית, יש להתקין אותו תוך שימוש באמצעים תקניים בלבד, כולל אמצעי עיגון המתאימים להצבת מעקות למדרגות. יש לוודא לאחר סיום ההתקנה כי מעקות לחדר המדרגות בכל הקומות יושבים היטב, בצורה תקנית, ובאופן שניתן לסמוך עליו כאשר הדיירים יהיו צפויים להשתמש בו במהלך היום יום.

המעקה – עשה ואל תעשה

המעקה הוא אמצעי בלימה ולא מניעת נפילה. אשר על כן, אין לטפס עליו, אין להתגלץ’ עליו, ולמעשה רק היד יכולה לעשות בו שימוש, לצרכי הישענות בלבד. מעקות לא נועדו לעומסי של מניעת נפילה ולכן אסור בתכלית האיסור לבחון אותם בנושא הזה. בה שכן, במידה ומישהו חווה קושי בהליכה או חש חוסר יציבות, לפיתת המעקה עם כף היד בשעה שזה קורה תציל אותו מנפילה. חשוב לציין ולהדגיש כי מדובר במוצר תקני שיש לו מקום במכון התקנים. לכן, לא רוכשים מעקה אלא מחברת גידור מקצועית הבקיאה בתקנים. שם יוכלו לספק לכם מעקות לחדר מדרגות המתאים לדגם שבניתם ובהתאם לעמידה בדרישות עיצוביות שתעלו. מעקות לחדר מדרגות יש לבחור רק בחברת גידור מקצועית.

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות