נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

מחסום הגנה על קצה

עובדים במקום גבוה? זקוקים למיגון והגנה על העוברים והשבים, הדיירים או העובדים? מחסום להגנה על הקצה זה בדיוק מה שאתם צריכים. מדובר על ציוד זמני שקל להרכיב ולפרק, ולכן אין בעיה להתאים אותו בדיוק לצרכים שלכם, ולהתאים אותו בדיוק לתנאי השטח והבטיחות שאתם זקוקים להם. מחסום להגנה על הקצה הוא ציוד הכרחי לכל מי שעובד בגובה על מנת להגביל את התנועה של העובדים, שלא יפלו או יפגעו חלילה, וזה מאפשר מרווח תנועה ונשימה לקבלנים. מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות מחסום הגנה על הקצה? התקשרו אלינו כבר היום.

מחסום הגנה על הקצה
מחסומי הגנה על הקצה

חשיבות ההגנה בגובה רב

מחסום הגנה על הקצה הוא ציוד הכרחי כדי לאבטח את מי שנמצא בגובה רב. אנשים מתרגלים לגובה, במיוחד אם הם עובדים בגובה רב, במהירות ומתחילים להיות שאננים. רק לאחרונה שמענו על נפילות רבות, ולכן חשוב לא לסמוך על האינטואיציה של העובדים ולתת להם מגבלה שפשוט תשמור על החיים שלהם. המחסום מאפשר להם לעבוד בשקט, כי יש מקומות בעבודה בגובה שפשוט לא נגישים להם. זה מאפשר להם את מרחב התנועה המקסימלי בלי לסכן את עצמם.

בגובה רב יש גם את האלמנט החשוב של אי התקרבות לקצה כדי שציוד לא יפול. תארו לכם מצב בו מקדחה נופלת מגובה רב, בגלל מעידה לגיטימית של בעל מקצוע, ואבוי לאסון שעלול לקרות. לכן, חשוב שבעל המקצוע פשוט לא יוכל להתקרב לקצה.

מדוע מחסום הגנה על הקצה הוא בדיוק מה שאתם צריכים לרכוש מאיתנו

מחסום הגנה על הקצה מציל חיים, הן של העובדים והן של אנשים שעוברים או הולכים במקום שיש בו סכנה. לכן חשוב מאד לעשות אותו במקום מקצועי, מנוסה ובעל ידע רב. אצלנו כל ההליך מלווה על ידי מהנדס שבודק כי ההתאמה מושלמת לצרכים שלכם. אצלנו תוכלו למצוא פתרון איכותי לכל בעיה, לרבות ייעוץ, ייצור והתקנה של כל מוצר מחסום הגנה על הקצה, תוך עמידה בסטנדרט מחמיר של האיחוד האירופאי. אם אתם מעוניינים לקבל שירות איכותי, מקצועי עם מוצר במחיר תחרותי אך עמיד מאד לאורך שנים, התקשרו אלינו כבר היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות