נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

מעקות לחדר מדרגות

מעקות לחדר מדרגות

מעקה לחדר מדרגות הינו אביזר ואלמנט פונקציונלי מהמעלה הראשונה המספק גם ערך מוסף אסתטי ועיצובי. מעקות מקנים לכל סוגי המדרגות את המנעד והאופי הייחודי שלהן ומספקים תמיכה במהלך התנועה החשובה לשמירה על יציבות ולנוחות. מעקה לחדר מדרגות נועד לקשר ולאפשר גישה ומעבר בין הקומות בבניין. המעקות מיוצרים מחומרי גם איכותיים דוגמת פלדה ומעוצבים בצורה אלגנטית המעניקה לחדר המדרגות מראה נעים לעין.

גדר ניידת

יתרונותיו וחשיבותו של מעקה לחדר מדרגות

מעקה לחדר מדרגות מיוצר, לרוב, מברזל או פלדה, מה שמקנה לו עמידות, יציבות וחוזקה המאפשרות שימוש נוח ובטוח לאורך שנים רבות. המעקה מותאם באופן ספציפי ומדויק למבנה ומידות חדר המדרגות ומאפשר שימוש נוח ובטוח במדרגות הבניין. המעקה הינו חיוני במיוחד עבור קשישים ובעלי מוגבלויות פיזיות וכן עבור ילדים. מעקה לחדר מדרגות הינו אמצעי בטיחות בעל חשיבות רבה המהווה סטנדרט בכל חדר מדרגות תקני. המעקה מותקן בהתאם לתקני הבטיחות המחמירים ביותר בתחום ולאחר ביצוע תהליכי בקרת איכות קפדניים. המעקות מגיעים בכמה גדלים, מקובעים היטב ועומדים בעומס סטטי ודינמי. ציפוי המעקה הינו עמיד לאש ושלד המעקה הינו יציב במיוחד.

גדר ניידת

פתרונות גידור ובטיחות איכותיים מידי מומחים

מעקות לחדר מדרגות – א.ל פתרונות מודולוריים הינה חברה מובילה בתחום מתן פתרונות גידור ואמצעי בטיחות לאתרי בנייה, מבני ציבור ובנייני מגורים. פתרונות הגידור מבית א.ל פתרונות מודולוריים עומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר בתחום ובסטנדרטי איכות ללא פשרות. בין מוצרינו תוכלו למצוא מעקה לחדר מדרגות המספק בטיחות ונוחות שימוש וזאת בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח, מבנה הבניין וסוג המדרגות. המעקה מהווה אמצעי בטיחות חיוני בכל בניין וכן אלמנט בעל ערך מוסף עיצובי ואסתטי. שירותי החברה מיועדים לעוסקים במלאכת הבנייה, ליזמים ולקבלנים המעוניינים ליצור סביבת עבודה בטוחה וליהנות ממוצרי איכות.

יתרונות מעקות למדרגות שלנו

  • מעקות תקניים על פי מדדים מערביים מחמירים המבוססים על האיחוד האירופי!
  • מעקות ניידים הניתנים להתקנה על מדרגות אתרי בנייה במהירות!
  • מסבים את מלוא הבטיחות לפועלים שלכם!
  • ניתנים להנגשה מהירה מאד לכל אתר בנייה!
  • עשויים ברזל יצוק אלחלד המאפשר יציבות מתמדת גם בתנאי מזג אוויר לחים ורטובים!
  • מאפשרים תנועה בטיחותית של פועלים במרחב המדרגות!
  • מגובים בתקנים הישראליים למעקות: 10 ס”מ מרווח עם הקרקע וגובה מקסימלי של 90 ס”מ למדרגה!
  • מתאימים לכל סוגי המדרגות, עם מרווחים גבוהים ונמוכים!
  • התקנה מהירה מאד המאפשרת עבודה מידית!
  • ניתן להשכיר את הקונסטרוקציה במקום לרכוש ובכך לחסוך עלויות תפעול באתר הבנייה!
  • המעקות האיכותיים ביותר שתעבדו עמם באתרי בנייה באחריות: יציבים, חזקים, עמידים וקלים לתפעול!
מעקות ברזל לחדר מדרגות

מעקה מדרגות מהמובילים בתעשיית הבנייה

אם אתם מחפשים מעקה שתוכלו לבטוח בו במאת האחוזים ולא להיות בספק, להשלים את העבודות על הצד הטוב והבטיחותי ביותר האפשרי ושניתן להתקינו במהירות וביעילות, הפתרון שלנו יספק לכם את כל הנדרש! מעקה מדרגות מאפשר לכם לספק תוצרי בנייה יעילים ברחבי גרמי מדרגות עם מינימום חשש לתקריות נפילה מגובה. בהיותם נוסכים תחושה של יציבות מתמדת, העובדים יוכלו להשלים בבטחה כל משימת בנייה כשהם מתבססים על מעקה שיוצר בתקנים המחמירים ביותר של האיחוד האירופי. כעת, יש לכם הזדמנות להביא אותו גם לאתר הבנייה שלכם!

א.ל גדרות - מעקה מדרגות לאתרי בנייה בהתאמה אישית

אנו ב- א.ל גדרות מספקים מעקה מדרגות לאתרי בנייה על פי התאמה לתוואי גרם המדרגות באתר. אנו מבצעים את ההתאמה עבור הלקוחות שלנו על פי שיפוע הגרם וגובה כל מדרגה על מנת להבטיח כי המרווח בין כל נקודה לחלק העליון של המעקה אינו פוחתך מ- 90 ס”מ, כפי שדורש התקן הישראלי. בנוסף, ההפרש בין תחתית המעקה לראש המדרגה אינו עולה על 10 ס”מ למניעת נפילות מלמטה. מעקה מדרגות שלנו מותקן כשהוא יציב מאד על כל גרם המדרגות ומאפשר תנאי בטיחות מעולים. ספקו לפועלים שלכם את תנאי הבנייה הטובים ביותר, אשר יבטיחו את המשך עבודתם עם מינימום תקריות בטיחות. באתר הבנייה – לא מסתכנים: דואגים למעקה מדרגות מהטובים ביותר שניתן להסדיר!

מידע נוסף בנושא מעקה מדרגות

כך מומלץ לבחור מעקות מדרגות

הדרכים המומלצות ביותר לבחירת מעקות למדרגות

מעקות חדר מדרגות בבניינים

כל המידע על מעקות מתכת חדר מדרגות בבניין

מעקה בטיחות

מעקה בטיחות למדרגות, בניין, עבודה ועוד

מעקות לחדר מדרגות - כל השאלות והתשובות

כמעט בכל מקרה בו יש חדר מדרגות נצטרך מעקות בטיחות שעוזרים לרדת ולעלות במדרגות. המעקות יהיו בצידי המדרגות והם חייבים להיות מחוזקים ומחוברים לקיר חדר המדרגות. 

לא! מעקות בטיחות בחדר מדרגות מתאימים לכל סוג של מבנה – חברה, בניין, בית פרטי, חנות וכדומה. המעקות משמשות אותנו לעזר בזמן עלייה וירידה במדרגות.

המעקות שלנו מותאמים בצורה מושלמת למגוון עצום של מבנים ולצרכים שונים. המעקות נבנים מחומרים איכותיים הנשמרים לטווח ארוך וכן, הם מגיעים בעיצובים שונים ובגדלים שונים בהתאם לצורך.

נגישות