נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

הדמיות פיר מעלית

מחסומים להגנה על פיר מעלית

מחסומים להגנה על פיר מעלית

מעליות הפכו למוצר שכיח בבניינים רבים ברחבי ישראל בהם בנייני מגורים, משרדים, קניונים ועוד. המעלית מהווה אמצעי יעיל ונוח שנועד להקל על קהל הלקוחות מבחינת גישה למתחם הקניות, העבודה, הבילוי או המגורים. מעליות מספקות נגישות גם לבעלי מוגבלויות פיזיות ולקשישים והן משמשות גם לנשיאה של משאות כבדים. מעליות מהוות אמצעי הנעה נוח ובטוח וזאת במידה והן מתוחזקות כראוי. התקנת מעלית הינה מלאכה מקצועית המחייבת ידע הנדסי ומיומנות גבוהה וזאת על מנת להבטיח שימוש בטוח.

בעת התקנת מעלית או במהלך ביצוע עבודות תחזוקה, הרי שהמעלית מושבתת ופיר המעלית חשוף ומהווה סיכון ממשי לעוברים ולשבים. פיר מעלית חשוף עלול להפוך למלכודת מסוכנת ומכאן החשיבות והחובה להצבת אמצעי בטיחות ואזהרה שימנעו גישה לפיר המעלית וירחיקו את הקהל במטרה לשמור על שלומו ובריאותו. אחד האמצעים היעילים למטרה זו הינו מחסומים להגנה על פיר מעלית התוחמים את פיר המעלית ומנועים גישה אליו.

גדר ניידת

אמצעי בטיחות מציל חיים

עבודות התקנת ותחזוקת מעלית חייבות להתבצע בהתאם לתקנים ולסטנדרטים המחמירים בתחום ובמיוחד בתקני ובנהלי הבטיחות. פיר המעלית הינו פתח אוויר או, בשפה פשוטה, בור העלול ליצור אשליה אופטית ולגרום לתאונות הרות אסון. בכל מקרה ומקום בו המעלית מושבתת ופיר המעלית חשוף, הרי שקיימת חובה להציב מחסומים להגנה על פיר מעלית. מדובר על אמצעי בטיחות מהמעלה הראשונה שיכול להציל חיים. המחסומים מחוברים לקיר באמצעות מחברים מיוחדים, מוטות ועמודי תמיכה וזאת בהתאמה מדויקת למידות הנדרשות. המחסומים ניתנים לקיבוע והינם בעלי יכולת כיוונון, מה שמאפשר ליצור אזור סגור ומוגן לחלוטין. מחסומים להגנה על פיר מעלית מספקים הגנת קצה מיטבית המבטיחה את שלומם של העוברים והשבים.

גדר ניידת

בטיחות לפני הכל – פתרונות גידור לאתרי בנייה מידי מומחים

א.ל פתרונות מודולוריים הינה חברה מקצועית ומובילה המתמחה במתן פתרונות גידור זמניים לאתרי בנייה. החברה מספקת מערכות קצה ייעודיות ומתקדמות המותאמות לתיחום וגידור של חללים פתוחים בהלך עבודות בנייה ותחזוקה.

פתרונות אבטחה נוספים באתרי בנייה

חשיבות בטיחות האתר
אתרי בנייה שוקקים בפעילות, ובטיחות העובדים והציבור היא בראש סדר העדיפויות. אמצעי אבטחה יעילים חיוניים למניעת תאונות וגישה לא מורשית.

פתרונות אבטחה זמינים לאתרי בנייה
מגוון פתרונות אבטחה, לרבות מחסומים וגדרות להשכרה, מספקים גמישות כדי לענות על הצרכים המגוונים של אתרי בנייה.

סוגי מחסומי בנייה וגדרות להשכרה

אפשרויות גידור זמני
גדרות זמניות הן בחירה פופולרית לאתרי בנייה, ומציעות הקמה מהירה ויעילה של היקף. האפשרויות כוללות גדרות שרשרת, המספקות עמידות ונראות; גדרות פאנל ניידות שניתן להזיז ולשנות את תצורתן בקלות; ומסכי פרטיות שמוסיפים שכבת אבטחה נוספת ובקרת אבק.

מחסומים מיוחדים לצרכים שונים בבנייה
לצרכים מיוחדים, מחסומים מלאי מים מעניקים יציבות ובלימת אנרגיה לאזורים שבהם יש סיכון לפגיעת רכב. מחסומי הולכי רגל מבטיחים ניווט בטוח של תנועת הולכי רגל סביב האתר. בנוסף, ניתן להשתמש בגדרות אקוסטיות כדי למזער זיהום רעש באזורים רגישים. פתרונות השכרה אלה עונים על דרישות ספציפיות של אתר הבנייה, ומבטיחים שכל פרויקט יהיה בטוח ומאובטח ככל האפשר.

 

מחסומים להגנה על פיר מעלית - כל השאלות והתשובות

בעת התקנת מעלית או ביצוע עבודות תחזוקה, פיר מעלית חשוף מהווה סיכון לעוברים ושבים. הצבת אמצעי בטיחות ואזהרה שימנעו גישה לפיר המעלית, אחד האמצעים היעילים למטרה זו הינו מחסומים להגנה על פיר מעלית התוחמים את פיר המעלית ומנועים גישה אליו.

המחסום עובד פחות או יותר כמו מחסום רגיל אך ההבדלים הם בגימורים, בחוזק המחסום ואיכות החומרים. את המחסום יש להציב על פיר מעלית וליצור חוצץ בין פיר המעלית לקומה בה נמצאים אנשים.

אל גדרות, חברה מומחית בתחום הגידור והמחסומים. אנו עם ניסיון עשיר ומכירים את התחום בצורה מלאה. מתקינים מחסומים במהירות ובהתאם לצורך הייעודי

נגישות