נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

מחסומי הולכי רגל

מחפשים אחר פתרונות מעשיים למטרות חסימה, הכוונה והפרדה של הולכי רגל? אצלנו בחברתAL פתרונות מודולוריים תוכלו למצוא היצע מרשים של מחסומי הולכי רגל.

מחסומי הולכי רגל  הם למעשה שם כולל לסדרת מוצרים המיועדת לצרכי חסימה, הכוונה והפרדה של הולך רגל. מוצרים אלו משווקים על ידינו בחברת AL פתרונות מודולוריים, כאשר כל אחד מהם מותאם באופן מלא לצרכי השימוש בו.

מחסום הולכי רגל המשווקים על ידינו מיועדים בין היתר למטרות:

  • הפרדה והכוונת הולכי רגל בשטחי כינוס ושטחים פתוחים בהם מתקיימים אירועים שונים לקהל הרחב
  • הפרדה בין הולכי רגל לתנועת כלי רכב
  • חסימת צירי תנועה ונתיבי תנועה למטרות מעבר הולכי רגל.
    כל מחסום הולכי רגל המשווקים על ידינו, מיוצרים מחומרי גלם איכותיים המאפשרים לכם ליהנות ממוצרי איכות המתאפיינים בעמידות גבוהה לאורך שנים.
מעבר בטוח פרוייקט בנייה רם אדרת ירושלים
פרוייקטים - גבאי אשקלון מעבר בטוח

מחסומי הולכי רגל לאירועים

השימוש הנפוץ ביותר במחסום הולכי רגל נעשה במסגרת אירועים בשטחים ואזורים פתוחים, כאשר המחסומי הרגל משמשים למטרות הפרדה והכוונה של קהל המשתתפים באירוע/כינוס וכדומה. מחסומים אלו מוצבים על זוג רגליים קבועות והם ניתנים לניוד נוח ומהיר, כאשר קיימים דגמים בהם המחסומים אינם מגיעים על רגל קבועה.

אצלנו בחברת AL הבטיחות בקצה תוכלו למצוא מגוון רחב של מערכות ציוד גידור לאירועים הכולל בתוכו בין היתר גם מחסום הולכי רגל בגדלים וגבהים שונים. מחסומים אלו מאושרים על ידי משטרת ישראל לשימוש בטיחותי לצרכי הפרדה והכוונת הולכי רגל והם משווקים על ידינו במספר דגמים שונים.

כל סוגי המחסומים שלנו בקטגוריית מחסום הולכי רגל מגיעים עם חיבורים אינטגראליים ֿהמאפשרים למעשה חיבור מחסומים זה לזה בדרך הקלה והנוחה ביותר ובכך תוכלו לייצר לעצמכם מחסום רצוף בהתאם לאורך הרצוי לכם.

בדומה לכל קטגוריית מוצר אחרת, גם בתחום מחסום הולכי רגל, אנחנו בחברת AL הבטיחות בקצה מאפשרים לקהל לקוחותינו ליהנות משירותי ייעוץ והכוונה בנוגע לבחירת סוג המחסום וזאת בהתאם למטרות השימוש בו.

נגישות