נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

גידור אתרי בנייה

אתר בנייה הוא מקום מסוכן מאד, גם לעובדים בו אבל גם לעוברי אורח שאינם מקצועניים. לדוגמה, ילדים שחוזרים מבית הספר, רוצים לקצר דרך בניין שזה עתה נבנה ולהגיע הביתה, עלולים ליפול לבור, למעוד או לדרוך על מסמר חלוד. לכן חובת הקבלן, מוסרית וגם חוקית, לעשות עבודת גידור אתרי בנייה מקצועית, שתמנע מאנשים להיפגע.
גידור אתרי בנייה היא המומחיות שלנו! התקשרו אלינו כבר היום!

גידור אתרי בנייה
זקוקים לסגירת מרחב חיצוני? תיחום אתר בנייה? הסדירו גדר מחסומית ניידת

גידור אתרי בנייה – שתי סיבות עיקריות לעשות אותו

גידור אתרי בנייה הם פעולה מצילת חיים, בשיא הרצינות. אין משמעות אחרת. ראשית אתם לא רוצים שאף אחד יפגע בתוך המתחם, ואתם גם לא רוצים שאדם שלא קשור למתחם יפגע. לכן, חשוב לעשות גידור אתרי בנייה ברמה גבוהה. הסיבות להקמת הגדר הן:

  1. גידור אתרי בנייה מאפשר להשאיר את העבודה במצב הנתון שלה, מבלי שזרים לא מקצועיים יכנסו פנימה ויקרה להם משהו רע. הזכרנו קודם ילדים, אבל גם אנשים רגילים מבוגרים עלולים להיכנס פנימה, ולהיפגע בטעות. הגדר אומרת “מחוץ לתחום”, כי בניגוד לגדרות אחרות גם אי אפשר לטפס עליה, כך ברגע שאתם מתקינים גדר, אתם חוסכים כמעט 100% נפגעים.
  2. גידור אתרי בנייה מאפשר להשאיר את הציוד במקום, מוכן מהמקום שהפסקתם את העבודה למחר, מבלי לחשוש לו. ציוד בנייה הוא יקר מאד, ואתם לא רוצים שמישהו יכנס בלילה ויגנוב לכם את הכול. אי אפשר להחביא ציוד בגודל כזה, ולכן כדאי שיהיה מתוחם ברמה מקצועית והרמטית.

גידור אתרי בנייה – כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם

חשוב לעשות גידור אתרי בנייה מאיכות טובה של חומרים, כמו אצלנו, כזה שעומד בכל מזג האוויר שיש בישראל מגשם ועד לחמסין. בנוסף, חומר איכותי הוא קל לצביעה, והוא מחזיק שנים, כך שאתם מסודרים. חשוב לקחת בחשבון את הצרכים ההנדסיים ולעבוד רק עם חברה כמונו, שמבטיחה לכם באמצעות מהנדס שהגדר שהוקמה במהירות מתאימה בדיוק לפרויקט שלכם.

גידור אתרי בנייה – למה דווקא אצלנו בחברת א.ל פתרונות מודולוריים

אנחנו מציעים לכם גידור אתרי בנייה ברמה הגבוהה ביותר, עם סטנדרט אירופאי מחמיר לצד מחיר תחרותי ושירות היקפי. מחכים לשמוע מכם היום!

נגישות