נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

פתרונות תיחום בהתאמה אישית לאתרי בנייה

תיחום אתרי בנייה הינה פעולה נחוצה והכרחית בכל אתר בנייה ברחבי הארץ, וזאת בהתאם לתקנות החוק והדרישות של המוסד לבטיחות וגיהות במקום העבודה. אצלנו בחברת AL פתרונות מודולוריים, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של פתרונות תיחום בהתאמה אישית מלאה לאתרי בנייה בכל סדר גודל.

תיחום אתר בנייה
תיחום אתרי בנייה

תיחום אתרי בנייה – כיצד?

תיחום אתרי בנייה הינה פעולה מקצועית המיושמת על ידינו באמצעות מספר פתרונות גידור ותיחום המותאמים לאתרי בנייה כגון:

  • בניית גדר איסוכרית היקפית ו/או תיחום האתר באמצעות מערכות גידור אחרות
  • התקנת שערים ומחסומים למעבר כלי רכב וכלי עבודה
  • התקנת אביזרי גידור לתיחום מחסני ציוד בתוך אתר הבנייה

ופתרונות גידור ותיחום המותאמים לצרכי מזמיני השירות.

כל סוגי מערכות הגידור לתיחום אתרי בנייה במקום אחד!

אצלנו בחברת AL פתרונות מודולוריים, תוכלו למצוא במקום אחד את כל סוגי מערכות הגידור המיועדות לצרכי תיחום אתרי בנייה. מערכות גידור אלו כוללות בין היתר: גדר איסכורית המיוצרת מפח איסוכרית המאפשר גם הדפסה ומיתוג על גבי הגדר, גדר רשת היקפית, מערכת גידור זמנית לתיחום אתרי ועוד.

כל סוגי מערכות הגידור המשווקות על ידינו למטרות לתיחום אתרי בנייה הן מערכות מודולאריות המאפשרות הליכי הרכבה ופירוק מהירים, קלים ונוחים. מערכות אלו מיוצרות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר בענף הגידור והן משלבות בתוכן פתרונות מיגון ואבטחה באמצעות השערים והמחסומים המשווקים אף הם על ידינו.

הניסיון רב השנים שלנו בענף הבנייה הישראלי לצד ההיכרות המעמיקה שלנו עם דרישות התקן לתיחום אתרי בנייה, מבטיחים גם לכם את פתרונות התיחום האופטימאליים ביותר בכל אתר בנייה ובכל סדר גודל. פתרונות התיחום שלנו כוללים: שירותי ייעוץ והכוונהמקצועית, שירותי מכירה ו/או השכרה של מערכות גידור שונות, שירותי התקנת גדרות היקפיות באתר הבנייה ושירותי הובלה של מערכות הגידור לאתר הבנייה. שירותים אלו מוצעים לכלל לקוחותינו, לרבות, חברות בנייה והנדסה, חברות נדל”ן, קבלני שיפוצים, יזמי תמ”א וכדומה.

גדרות להשכרה:

גדר זמנית ממלאת תפקיד חיוני באבטחת ובסימון גבולות ברורים במגוון הגדרות, מאתרי בנייה ועד אירועים מיוחדים.

היתרונות של השכרה לעומת קנייה
השכרת גדרות מציעה גמישות, כדאיות כלכלית ואת היתרון של התקנה מקצועית ופירוק, מה שהופך אותה לבחירה חכמה לצרכים קצרי טווח.

סוגי גדרות להשכרה
גידור לאתרי בנייה
גידור לאתרי בנייה מתוכנן להיות חזק ועמיד. הוא כולל לעתים קרובות אפשרויות כמו גדרות רשת היקפיות, המספקות אבטחה תוך שמירה על נראות האתר, וגדרות פח איזוכורי שניתן למתג לצורך זיהוי האתר.

השכרת גדרות לאירועים
באירועים, האסתטיקה וקלות הגישה הן המפתח. השכרת גדרות לאירועים יכולה לנוע בין מחסומי ברזל מחושל אלגנטיים לאירועים יוקרתיים לגדרות פלסטיק או ויניל קלות משקל לפסטיבלים וירידים, תוך הבטחת בטיחות מבלי להתפשר על האווירה באירוע.

גדרות ניידות לשימוש גמיש
גדרות ניידות הן הפתרון המועדף עבור אלו הזקוקים לפתרונות מהירים וניתנים להתאמה. גדרות אלו ניתנות להובלה בקלות וניתן להשתמש בהן כדי לאבטח מיקומים שונים באופן זמני, כגון מקומות קופצים או אזורי סימון חירום. הן גם בחירה מצוינת להכוונת תנועת הולכי רגל במהלך שיבושים זמניים.

מחסומים להשכרה:

מדוע לבחור במחסומי השכרה?
בחירה במחסומי השכרה היא פתרון חסכוני וגמיש למארגני האירועים. הם מספקים את האבטחה הנדרשת ללא המחויבות של התקנה קבועה, ומאפשרים פריסות שניתן להתאים לדרישות האירוע הספציפיות ולשטחים.

כיצד מחסומי השכרה משמשים כשערי כניסה
מחסומי השכרה נועדו לנהל ביעילות את זרימת המשתתפים, ולתפקד כשערי כניסה שניתן לווסת בקלות על ידי אנשי הביטחון. המבנה הקל אך החזק שלהם מאפשר למקם אותם לפי הצורך, וליצור נקודות כניסה ויציאה מאובטחות.

שימוש במחסומים להפרדת קהל ובקרה
מעבר לוויסות הכניסה, מחסומי השכרה הם בעלי ערך רב לסימון אזורים ספציפיים בתוך מרחב האירוע. ניתן לסדר אותם כדי להפריד בין אזורי VIP, ליצור נתיבים לתורים מסודרים, או לבודד אזורים מסיבות בטיחות. הגמישות של המחסומים בפריסה והקלות שבה ניתן להזיז אותם הופכים אותם לכלי חיוני לניהול דינמי של קהל ובקרה במהלך אירועים.

מידע נוסף בנושא פתרונות תחום וגישור

מחסומים להשכרה

מחסומים להשכרה מחסומים להשכרה מאפשרים בטיחות באירועים. הם מתפקדים כשערי כניסה, כאלו ש- 1-2 אנשי אבטחה יכולים לווסת את האורחים בקלות באמצעותם. הם קלי משקל ועל כן מתפקדים כמו דלתות של ממש. ברם, זהו לא השימוש היחיד באביזרי הבטיחות המופלאים הללו. בתוך חלל האירוע, ניתן

קרא עוד »
שערים לגדר ניידת לכינון

שערים לגדר ניידת לכינון מעבר עבור המורשים: לאתרי בנייה ומתחמים מוגנים

שערים לגדר ניידת לכינון מעבר עבור המורשים: לאתרי בנייה ומתחמים מוגנים באמצעות שערים לגדר ניידת ניתן לאפשר כניסה לאירועים המוניים המתנהלים תחת כיפת השמים ולאתרי בנייה סגורים. ישנם 2 סוגים של שערים לגדר ניידת: שער לרכב ושער להולכי רגל. כיצד השערים נעים לקראת פתיחה או

קרא עוד »

מחסומים להגנה על הקצה לאבטחת עובדי בנייה

מחסומים להגנה על הקצה לאבטחת עובדי בנייה במאמר זה נספק לכם מידע אודות ההגנה על הקצה של המבנים השונים אשר נמצאים בתהליך בנייה. במאמר נספק את כל הידע הנדרש אודות הגנה על הקצה, על מנת שהעובדים שלכם יזכו למענה בטיחותי מלא. תחילה, נדון מהו קצה?

קרא עוד »
א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות