נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

שערים לגדר ניידת לכינון מעבר עבור המורשים: לאתרי בנייה ומתחמים מוגנים

באמצעות שערים לגדר ניידת ניתן לאפשר כניסה לאירועים המוניים המתנהלים תחת כיפת השמים ולאתרי בנייה סגורים. ישנם 2 סוגים של שערים לגדר ניידת: שער לרכב ושער להולכי רגל. כיצד השערים נעים לקראת פתיחה או סגירה וממה הם מורכבים מבחינה חומרית? כל מה שתצטרכו לדעת על שערים לגדר ניידת עכשיו במאמר מידע אחד.

שערים לגדר ניידת לכינון
שערים לגדר ניידת לכינון מעבר עבור המורשים: לאתרי בנייה ומתחמים מוגנים

ריתוך חזק נגד סדקים ושברים

הריתוך נעשה בשיטה הכי עוצמתית לריתוך מתכות, ושמה הוא SmartWeld. ריתוך מסוג כזה הופך כל פלטת שערים לגדר ניידת מצד אחד לקל משקל ומצד שני לקשים מאד עבור מי שמנסה לחדור כאשר הם סגורים. אלו שערים חכמים ואיכותיים שיסייעו לכם לצלוח הכנה של אירוע חוץ או כינון אתר בנייה.

הנעה על גבי גלגלים

ההנעה של השערים מתבצעת  על גבי גלגלים. בכך, מובטחת תנועה חלקה וסימטרית המשלימה כמעט מעגל שלם. השער נע על צירו שנמצא בחלק הגדר הקרוב אליו ונסגר בקלות באמצעות נצרה על אותו חלק גדר. גם שער הרכב עובד במתכונת דומה ומאפשר הגנה איכותית על כלי הרכב שלכם.

אפיון יסודי של המתחם בשערי איכות

ניתן להזמין מחברת שערים לגדר ניידת אפיון להצבתם על מנת להבטיח שהפתחים בגדר ימוקמו במקומות האסטרטגיים עבורכם, דרכם,  מטבע הדברים, האורחים ייכנסו. כאשר הדלתות של השערים ממוקמות היכן שנדרשת הכנסת הציוד או כניסת הולכי הרגל והרכבים – הרי שהן משמשות את היזמים בקלות רבה ומאפשרים התנהלות פשוטה למדי במתחם.

תפעול קל של השערים

שערים לגדר ניידת ניתן לתפעל ביעילות ובקלות רבה. הם מתפקדים כמו שער סופי של חצר או מתחם בקומת הקרקע ומגיבים היטב לאדם שמנסה להזיז אותם. הדבר מתאפשר הודות להנעה על גלגלים המשפרת את השינוע של הדלת בקלות ומקלה את התהוות האירוע ונגישותו לציבור. גם את אתר הבנייה קל מאד לנהל באמצעות שערים כאלה כי הכניסה והיציאה נגישות מאד, ומאפשרות סיום מהיר של כל אירוע כניסה או יציאה מהגדר. שערים לגדר ניידת ברמה זו ניתן לרכוש מטעם חברת פתרונות גידור מתקדמים אשר מציעים את כל הנדרש להגנה זמנית על מתחמים חיצוניים.

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות