נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

מעקות חדרי מדרגות בבניינים – טיפים לבחירתם

במאמר זה נספק לכם מידע שימושי על בחירת מעקות חדרי מדרגות בבניינים. בואו ללמוד כיצד עושים את זה נכון ומשלימים את הבנייה בהתאם לדרישות אדריכליות או למענות ובקשות שיגיעו מוועדי דיירים שהכשירו אתכם כחברת הבינוי שלהם.

מעקות חדרי מדרגות בבניינים – טיפים לבחירתם
מוצר הגנת קצה

תקנים - חשוב להכיר ולדעת מתי ואיך לבחור מעקה

מעקה בוחרים כאשר ברשותכם גרם של למעלה מ- 3 מדרגות. במילים אחרות, בחווה עם בימת טיפולים קטנה של 2 מדרגות אין חובת הצבת מעקה, ובבניין מגורים יש חובה כזו. לכן, המאמר יתמקד בבניין מגורים. על מעקה תקני המתאים להצבה בבניינים להיות בעל גובה של 1.05 מ’ לפחות בקצוות ו- 90 ס”מ בשיפועי המדרגות. על הרווח שיש לו עם הקרקע ועם המדרגות המשופעות להיות לא יותר מ- 10 ס”מ.

בחירה דקורטיבית של המעקה

במידה וקיבלתם דרישה לרכישת מעקה מהאדריכל, יש לבחון בדיוק למה הוא מצפה מהמעקה שלו, איזו צורה הוא ילבש, עגולה או מרובעת, האם הוא יהיה חד שכבתי עם ידית הישענות בלבד, או רב שכבתי עם שכבות מתחת או סורגים וכמובן – אלו צבעים הוא ילבש, מודרניים בהירים, שחורים, צבעי נחושת, צבעי עץ או אחרים.

בחירת עובי המעקה

במידה ומדובר בחדר מדרגות רחב שוליים בו גם המדרגות עצמן רחבות ומשתרעות בין 2 קירות רחוקים, מומלץ לבחור מעקה עבה. במידה ומדובר על חדר מדרגות צר וקטן מומלץ לבחור מעקות חדרי מדרגות דקים. בדרך זו אתם מבטיחים כי אם תביטו מרחוק על המעקות הם ייראו משתלבים במרחב הדקורטיבי של המבנה ולא חסרי קשר לחזות הדקורטיבית. פרספקטיבה מרחבית היא אחד הנושאים החשובים בבחירת מעקות למדרגות ובבחירת פרזול באופן כללי בתוך מבנים.

התקנת המעקה

התקנת המעקה תיעשה באמצעים תקניים בלבד, עם ערכת עיגון המיועדת לנשיאת מעקות, ברגים ננעלים עבים ואמצעי הברגה מתאימים. חשוב לציין כי לא חשוב כמה חזק ועוצמתי יהיה המעקה, זהו אמצעי בלימה ולא מניעת נפילה. בתור חברת בנייה, רצוי שתזכירו לדיירים עמם אתם משתפים פעולה חזור והדגש כי מעקות חדרי מדרגות לא נועדו לטיפוס או לגלישה, אלא לנשיאה עם היד בלבד. זהו הייעוד היחיד של המעקה ועם עומס כזה, וכזה בלבד, הוא יכול לשרוד בשגרה.

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות