נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

מחסומים ניידים להצבה בכניסה לאירועים – פתרונות האבטחה המושלמים

מחסומים הם כלי ויסות ייעודיים להצבה באירועים. המחסומים משמשים הן בכניסות ראשיות אליהם והן בתוך מתחמים מגודרים ליצירת תתי מתחם,
למשל מופע בתשלום או פעילות שדורשת בדיקה פנימית. המחסומים מאד קלים לתפעול ומשמשים גם כאמצעי גידור וגם כאמצעי ויסות עבור הנכנסים.

הזזה קלה של המחסום כמו דלת או שער 

מפעילי מחסומים המסופקים על ידי חברת פתרונות גידור נהנים מהפעלה קלה ופשוטה. המחסומים מוזזים בקלות ממש כמו דלתות ושערים ומאידך מקשים
מאד את המעבר של גורמים בלתי מורשים. באמצעותם, קל מאד לווסת תנועה אל ומחוץ לאזור המורשה.

מעבר בטוח פרוייקט בנייה רם אדרת ירושלים
פרוייקטים - גבאי אשקלון מעבר בטוח

הגנת אנטי קליימב מונעת טיפוס ומאפשר הגנה מלאה

מחסומים ניחנים בהגנת אנטי קליימב המונעת טיפוס. הגנה זו מבוססת על סורגי אורך ללא סורגי רוחב, מה שלא מאפשר טיפוס מעל פלטת המתכת הקשיחה.
הקלות שבגרירת המחסום על ידי שומרים ומאבטחים מאפשרת גם להכניס בקלות את כל מי שנדרש וצריך להיכנס וגם למנוע כניסה מבלתי מורשים ללא כל קושי.

שימושי המחסומים – כך נהוג לאבטח איתם

אסטרטגיה אחת היא להציב אותם בכניסה הראשית והמרכזית לכלל האירוע. בדרך זו, הגדר היא רק אמצעי משני, ומי שרוצה להגיע נדרש לעבור במחסום.
הדבר ייעודי במיוחד לפסטיבלים שכלל הפעילויות בהם בתשלום, ולכן נדרש מחסום כולל לבדיקה ורכישת כרטיסים.
אסטרטגיה שניה מיועדת דווקא לאירועים בהם חלק מהפעילויות בחינם. הכניסה ניתנת לכל דורש, אבל חלק מהפעילויות בפנים סגורות למשלמים בלבד.
בהתנהלות זו, ניתן להציב בתוך מתחם האירוע מחסומים על מנת להנגיש את החלקים שבתשלום לגורמים מורשים בלבד.

יתרונות המחסומים

בשונה מגדרות הם לא מצריכים הרכבה, רק להניח ולאבטח. הם עשויים ממתכת קשיחה ולא מחלידה. על אף עוצמתם ואיכות חומרי הייצור,
מדובר על מוצרים מאד קלים לגרירה וסחיבה וכמובן לשמירה על ידי מאבטחים.
הדבר מאפשר לשמור על הנוכחים באירוע ללא כל קושי, משום שגם הוויסות פשוט וגם החדירה מסובכת. בנוסף, ניתן להציב מחסומים כשערים פתוחים מראש,
לצד גדר יש מאין שמורכבת ממספר מחסומים סגורים. אסטרטגיה זו נראית בדרך כלל באירועים המוניים במרכזי הערים ברחבת הכניסה הראשית.
לצידה, לעתים ניתן לראות קו הגנה זהה, רק שמורכב מגדרות ניידות מוגבהות.

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות