נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

גדרות לאירועים – אמצעי האבטחה המושלם לבילוי בטוח

כאשר מארגנים אירוע חוץ כמו מסיבה המונית או אירוע רב משתתפים בסגנון יום העצמאות או עדלאידעת פורים, נדרשות גדרות לאירועים למימוש מלא של האבטחה במקום. מהם המוטיבים של גדרות מסוג כזה בימינו? על אלו תקנים הן נשענות? במאמר זה תוכלו לקבל מידע על גדרות לאירועים שיהיו רלוונטיות עבור כל אירוע המתקיים בחוץ, ממיזם נקודתי ועד איוונט מרכזי של רשות מקומית או מועצה אזורית.

פלטות גידור קלות משקל

פלטות גידור קלות משקל העשויות מפלדה קלה מאפשרות לכם גם לסחוב את הגדרות בכוחות עצמכם וגם להתקין אותן בקלות רבה. אל דאגה, על אף כי בדרך כלל מוצר קל משקל הוא מוצר לא חזק ולא יציב, לא כך קורה כשמדובר על גדרות לאירועים. אלו גדרות מאד חזקות אשר ניחנות בכל התקנים נגד פריצה: אנטי קליימב נגד פריצה באמצעות רשת צפופה, והצבה נוחה ויציבה כפי שתוכלו לקרוא בפרקים הבאים אודות גדרות לאירועים.

בסיסי הנחה כבדים ויציבים

פלטות של גדרות לאירועים מגיעות עם בסיסי מתכת במשקל 19 ק”ג. הבסיסים צפופים וכבדים ומאפשרים את השענת הגדרות עליהם באמצעות חורי מגרעת אליהם משחילים את הקצוות הגליליים של הגדרות. שיטה זו של גדר קלה המעוגנת לבסיס כבד יוצרת סף יציבות גבוה מאד נגד היטלטלות והתמוטטות. זו המשמעות האמיתית והמעשית של גדרות לאירועים.

תופסני עיגון מפלדה מלאה

תופסני העיגון משמשים כחיבור בין פלטה אחת לרעותה, מרגע שהונחו על הבסיס המתכתי התחתון, עליו פורט בפרק הקודם כאן לעיל. התפסנים מוברגים לשתי הפלטות באמצעות ברגים עבים המשמשים לחיבור ארונות מטבח ואצטבות ביתיות. בזכות עוביים של הברגים, מתאפשרת החזקה קלה של הגדר במצב סטטי כמו קיר ללא נפילות.

שימושי ויסות בגדרות לאירועים

גדרות לאירועים יכולות לשמש כדלתות, שערים וקרוסלות באמצעות אי חיבור תפסנים באחד מן הצדדים. התפסנים שחוברו לצד השני של הגדר משמשים כציר עבור השער, שבתורו יכול לנוע מסביבו. גדרות לאירועים, אם כן, יכולות לשמש גם כפתרונות קבע וגם כשערים המתפקדים כמו דלתות ציר. גדרות לאירועים מסוג זה חוסכות לא מעט משאבים ומאפשרות אבטחה יעילה ופשוטה של כל אירוע.

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות