נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

גדרות לפעילויות במרחב החיצוני, ממיזמי בניה ועד מסיבות במרחב הפתוח

בואו ללמוד אודות הגדר הניידת, אשר תשמש אתכם במגוון רחב של פעילויות המתקיימות בחוץ, החל ממיזמי בנייה ועד ענף האירועים. הגדרות מיועדות להצבה קלה, הגנה מסיבית מפני בלתי מורשים ושמירה על רף בטיחות גבוה של מי שנמצא בתוך המתחם.

מחסום בטיחות גדרות להשכרה מכירה

גדר ניידת – מרכיביה העיקריים

גדר ניידת היא גדר פלדה המחולקת לפלטות. היא נקראת “ניידת” משום שהפלטות ניתנות לסחיבה על ידי אדם בודד. בתחתיתן, מצויים בסיסים במשקל 19 ק”ג שייעודם הוא להחזיק את הגדרות ולמנוע את נפילתן. החיבור לבסיסים מתבצע באמצעות השחלת קצוות הפלטות, שהם קצוות גליליים, לתוך חורי מגרעת ייעודיים הטבועים בהם. בנוסף, כל גדר מחוברת לרעותה באמצעות תופסני פלדה.

שימושי הגדר הניידת בפועל

הגדר הניידת משמשת ליצירת חציצה בין המרחב של הבנייה או האירוע לבין סביבת החוץ. כמו כן, חלקי הגדר יכולים לתפקד כשערים וכקרוסלות סיבוביות. הדבר חוסך השכרת שערים לחוד וגדרות לחוד ומאפשר הקמה קלה ופשוטה של רשת הגנה מתקדמת.

החלקים עשויים בהתאם לכל התקנים המערביים

גדרות ניידות ניחנות בבניית אנטי קליימב המונעת טיפוס, משום שאין בהן רק קווי רוחב אלא גם קווי אורך ומאד צפופים. רמת הצפיפות הגבוהה לא מאפשרת אפילו לילדים עם כפות רגליים קטנות לטפס על הפלטות. בנוסף, הגדר עשויה פלדה קלה ולא כבדה על מנת למנוע חבטות קשות ממי שבא עמה במגע. הבסיסים, לעומת זאת, עשויים פלדה יותר צפופה וקשיחה על מנת לאפשר את ההגנה מפני נפילת הפלטות.

התקנה קלה ופשוטה, הצבה מהירה

אחד היתרונות הבולטים של גדרות ניידות הוא הקלות בה ניתן להתקין אותן. גדרות ניידות מותקנות על ידי הצבת הבסיסים, השחלת פלטות הגידור לתוכם, וחיבור של הפלטות עצמן באמצעות תופסנים. משימה זו נחשבת קלה ומהירה יותר ביחס לבניית כל גדר אחרת, כמו איסכורית או מחסומים של חברות אבטחה.

ויש אפילו יתרון פרסומי

הרשתות המתכתיות של הגדר מאפשרות תלייה קלה ופשוטה של חומר פרסומי אודות חברת הבנייה, היזם או חברת ההפקות של האירוע. ריטיילר מסוג זה מאפשר גם לפרסם גורמים חיצוניים המעוניינים בחשיפה. לכן, לגדרות אלו יתרונות גם בתחום השיווק והפרסום

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות