נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

גדר ניידת למיזמי בנייה וסגירת מרחבים חיצוניים

במאמר זה נפרט מהי גדר ניידת ומדוע היא נדרשת. גדר ניידת היא גדר שייעודה הוא במקום בו מגבלת התנועה היא זמנית וצפויה להתבטל תוך פרק זמן ספיר. בדרך כלל ישנם 2 מקרים בהם הדבר מתרחש: או שתוחמים אתר בנייה או שתוחמים אירוע המתקיים בחוץ, כמו למשל מסיבה או אירוע תרבות מטעם המועצה. מה נדרש מאמצעי כמו גדר ניידת לתיחום אזורים אלה?

גדר ניידת למיזמי בנייה וסגירת מרחבים חיצוניים
זקוקים לסגירת מרחב חיצוני? תיחום אתר בנייה? הסדירו גדר מחסומית ניידת

ריתוך בשיטת SmartWeld

ריתוך אשר מעניק לגדר את עוצמתה מבחינה פיזית וגם רמת דיוק אופטימלית בייצור של כל חלק. כאשר רוכשים גדר שרותכה בסמרט-וולד אתם יודעים שיש לכם על מה לסמוך ושהמוצר שלכם עומד בתקני בטיחות מערביים מחמירים. גדר ניידת רוכשים רק אם הריתוך שלה הוא SmartWeld.

משולשי הקשחה בפינת כל חלק בגדר

כאשר כל חלק של גדר ניידת מכיל 4 משולשי הקשחה אתם יודעים שמדובר על מוצר מוגן שיחזיק מעמד גם תחת עומסים כבדים ביותר. הקצוות של פסי המתכת מוגנים והדבר גם מקשה מאד את הטיפוס על הגדר ועל כן מסייע לשמור על הנוכחים בתוך המתחם מבלי לגרום לעצמם תקריות בטיחות.

רשת אנטי קליימב (נגד טיפוס)

רשת שהייעוד שלה הוא למנוע טיפוס. בדרך זו, אם באירוע שלכם או באתר הבנייה מתארחים אנשים שנוטים לבחון את הגדר במובן זה, הם לא יוכלו לעסוק בפועלם זה, ובכך הם ישמרו על עצמם מתאונות טיפוס קשות. רשת אנטי-קליימב מכילה פסי אורך ורוחב בצפיפות גדולה אשר מונעת השחלה של נעל גם בגודל קטן.

בסיסי כובד תקניים

בסיסי אבן המשמשים לעיגון הגדר לרצפה. הם בנויים על פי תקן ועל כן לא יוצרים רווח גדול מ- 10 ס”מ בין הגדר לקרקע. יש בהם 3 זוגות של חורים לחיבור גדרות זו לצד זו או זו במאונך לזו. בסיסים אלו צריכים לשקול כ- 25 ק”ג על מנת לאפשר מצד אחד נוחות בסחיבה ובהתנהלות ומצד שני יציבות גם כאשר ישנן רוחות ומשבי אוויר דחוסים.

תפסני חיבור ומשולשי תמיכה

תפסני חיבור מחברים חלקי גדר ניידת זה לזה באמצעות הברגות קשיחות ומוגנות עם אומים ושייבות. משולשי תמיכה הם זרועות בצורת משולש אלכסוני המונחות על הקרקע ומחזיקות את הגדר באופן יציב גם מכיוון אחורה וקדימה, ולא רק מהצדדים כפי שעושים בסיסי הכובד.

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות