נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

זקוקים לסגירת מרחב חיצוני? תיחום אתר בנייה? הסדירו גדר מחסומית ניידת

גדר מחסומית ניידת משמשת באירועי חוץ ובאתרי בנייה לצורך תיחום. מהו היתרון של גדר מחסומית ניידת על פני פתרונות גידור אחרים בסיטואציות הללו? מדוע גדר זו היא המוצר הכי פרקטי שתוכלו להסדיר? בואו ללמוד הכל על גדר מחסומית ניידת.

זקוקים לסגירת מרחב חיצוני? תיחום אתר בנייה? הסדירו גדר מחסומית ניידת
גדר ניידת למיזמי בנייה וסגירת מרחבים חיצוניים

חלקים קלים, בסיסי כובד לא יותר מ- 25 ק"ג לאחד

עם משקלים כה נמוכים של חלקי הגדר, כולל של פלטות הגידור, השינוע וההרכבה קלים ולא דורשים סחיבה העלולה לסכן את עובדי הבימות ואתרי הבנייה השונים. בכך, הקמת הגדר מתאפשרת לא רק במהירות אלא גם ללא תקלות ותקריות בטיחות למיניהן.

עמידה מלאה בתקני בטיחות

גדר מחסומית ניידת עומדת בכל תקני הבטיחות הנדרשים עבורה. מדובר בגדר שרותכה בשיטת SmartWeld, יש בה משולשי הקשחה בפינות של הרשתות והרשת היא אנטי קליימב, כלומר לא ניתן לטפס עליה, גם לא ילדים קטנים המתארחים באירוע.

אבזור נעילה ואבטחה איכותי

בסיסי כובד, תפסני חיבור ומשולשי תמיכה העומדים בכל התקנים המערביים הכי מחמירים. בכל בסיס כובד ניתן לחבר חלק גדר בקו ישר לחלק הקודם או במאונך לו. עם אבזור נעילה ואבטחה ברמה כה גבוהה ניתן ליהנות מאמצעי שהוא לא רק לתיחום אזור בנייה או אירוע אלא כזה שניתן לסמוך על אמינותו ולדעת שהוא יגבה אתכם בתור מי שמתכנסים במתחם.

ניתן לתלות שלטי הסתרה ושיווק

ניתן לכסות גדר מחסומית ניידת בשלט של האירוע או של המיזם שלכם או בשלטי בטיחות שונים. במידה ויש לכם שת”פ עם חברה אחרת, כולל עם חברת ההפקות שדל האירוע, ניתן לעשות שת”פ ולהטמיע חומר שיווקי שלה על הגדר שלכם, שתהיה קלה מאד לתליית חומר כתוב.

לוגיסטיקה קלה ביום ההתקנה והפירוק

ההתעסקות עם גדר מחסומית ניידת נחשבת קלה ופשוטה במיוחד. ההרכבה והפירוק אינם מסובכים ומאפשרים לכל מי שחפץ בכך לתפעל בקלות אל הגדר שלו, להזמין ולקבל את ההתקנה במהירות וליהנות מזמינות כמעט מידית. ללא ספק, כדר מחסומית ניידת היא אחד מפתרונות הגידור היותר איכותיים ויותר יעילים שבאו לאוויר העולם. רבים משתמשים בפתרון זה הן באתרי בנייה והן במסיבות פתוחות.

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות