נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

להשכיר גדר או לרכוש לצמיתות?

אבטחת אירוע באמצעות גדר היא משימה שהיזם צריך לקחת בחשבון. כאשר הוא בצומת דרכים לגבי מימון הגדר, עולה השאלה האם עליו לרכוש או לשכור אותה? בישראל מרבית העסקים והגופים הפרטיים שמקבלים זיכיונות לערוך אירועים הן חברות הפקות ולא לקוחות קצה. אין ספק שהגדר והמחסום הם חלק מכלי ההפקה של האירוע, ולכן נשאלת השאלה האם לממן את הגדר בקנייה חד פעמית או בהשכרה? להלן היתרונות בכל אחת מן הגישות.

רכישת גדר - היתרונות

כשרוכשים גדר, אין התחייבויות נוספות. המוצר שלכם. נשאלת השאלה מהו המוצר? האם יש לכם שטחי אחסון עבורו? החבילה כוללת בסיסים כבדים מאד לנשיאת הגדרות, גדרות גבוהות מאלומיניום, נועלים לגדרות לעיגונן אחת ליד השנייה ומחסומים להצבה בקדמת שערי הגדרות. אם בחברת ההפקות שלכם נערכו לכך מבעוד מועד והקצו מחסנים ייעודיים לטובת העניין, אולי זה הפתרון עבורכם. ברם, מומלץ לקרוא אודות השכרת גדרות ולבחון את היתרונות של אלטרנטיבה זו.

השכרת גדרות - היתרונות

כשמדובר על השכרת גדרות – התשלום מתבצע על פי משך הזמן בו השתמשתם בהן והן הועמדו לטובת אבטחת האירוע שלכם. היתרון בשירות זה הוא שאינכם מחויבים להקצות מחסנים לחלקי הגדרות ואינכם מחויבים להעסיק פועלי הרכבה ופירוק מקצועיים לטובת העניין. נושא הגדר הוא בהתחייבות מלאה של חברת השכרת גדרות שגם מייעצת, גם נותנת שירות בהתאם לצרכי האבטחה וגם פועלת בהתאם לדרישות מומחי האבטחה שהופקדו על האירוע מטעמכם. זו הגישה שמרבית חברות ההפקות ובוודאי לקוחות קצה שמארגנים אירועים חד פעמיים, פועלים לפיה.

חברת השכרת גדרות מקצועית - פתרונות גידור אירועים מקצועי

אצלנו תוכלו לקבל פתרונות גידור על פי דרישה. אנו פועלים מול מומחי אבטחה מטעמכם או ישירות מולכם ומספקים את מוצרי הגידור הטובים ביותר: עמידות לכל מזג אוויר, עמידה בתקנים מערביים מחמירים, שימוש קל ופשוט במוצרי הגידור, אפשרות ליצור בגדרות שערי רכב והולכי רגל והגעה לתוצאות מעולות גם בתחום השיווק והפרסום. על הגדרות שלנו ניתן לתלות חומר שיווקי ופרסומי בדמות מודעות ענק ובכך למנף את פעילותכם ולהגיע לקהלי יעד חדשים באמצעות האירוע שאתם יוזמים. לפרטים נוספים פנו אלינו והתחילו להפוך את אבטחת האירוע שלכם למציאות.

נגישות