נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

מחסומים ניידים וגדרות למיזמי בנייה ואירועים

במאמר שלפניכם תוכלו לקבל מידע על אמצעי הגידור והאבטחה הטובים ביותר לכל פעילות המתרחשת בחוץ, מבנייה ועד אירועים המתקיימים תחת כיפת השמים. המאמר יחלוש על אמצעי גידור כמו מחסומים וגדרות ויסייע לכם להחליט מהם הפתרונות הטובים ביותר עבור המיזם שלכם.

מעבר בטוח פרוייקט בנייה רם אדרת ירושלים
פרוייקטים - גבאי אשקלון מעבר בטוח

גדרות ניידות מוגבהות לסגירת אירועים ואתרי בנייה

גדרות אלו מבוססות על פלטות פלדה דקות אשר בצדדיהן ישנם צינורות מתכתיים עבים. הם מחוברים לתוך בסיס תחתון עם חורים ייעודיים. כל בסיס סוחב 2 פלטות מימין ומשמאל. הן מחוברות אחת לשנייה באמצעות תופסני פלדה דקים עם הברגה. סידור זה של גדר מעניק למשתמש מגוון עצום של יתרונות. יש בגדר אנטי קליימב למניעת טיפוס באמצעות רשת פלדה דקה. הנוסף, הגדר גבוהה ומאפשרת למנוע כניסת בלתי מורשים בקלות. ניתן גם להכין ממנה שערים וקרוסלות כניסה ויציאה. הגדרות מיועדות לעבודה בכל סוג של מזג אוויר, מהחמסינים הכבדים ועד הסופות והגשמים. לא רק שמדובר על פלטות אלחלד, משקלן וטכניקת הבנייה של המוצרים הנלווים מאפשרים את הנחתן לפרק זמן ארוך ללא חשש מהתמוטטות או נפילה. זו המשמעות המעשים של בחירת מחסומים וגדרות באיכות טובה.

מחסומים להצבה בכניסות לאירועים ובתוכם

מחסומים אלו משמשים בכניסה למתחם אירועים גדול, כולל באירועים הנערכים באופן רשמי ברחובות הערים, כמו חגיגות יום העצמאות ותהלוכות פורים. מחסומים אלה, בשונה מגדרות, הנם נמוכי קומה אך הם מאד קלים להזזה ואפשור לאורחים המורשים לעבור בתוכם. ניתן גם לחסום איתם בלתי מורשים בקלות כי יש להם אנטי קליימב למניעת טיפוס והם גם מאד חזקים ולא מאפשרים למי שלא מפעיל אותם גישה להזזה. נהוג להציב מחסומים לפני הגדרות בכניסה הראשית או בתוך המתחם המגודר לתתי מתחמים אליהם נכנסים מורשים בלבד (למשל אנשים ששילמו כרטיסים על פעילות בתוך אירוע גדול יותר אליו הכניסה היא חינמית). שילוב זה של מחסומים וגדרות יבטיח את הצלחתה של אבטחת האירוע בסבירות גבוהה מאד.

הזמנת מפרט מלא של אמצעי אבטחה

ניתן להזמין מפרט מלא של מחסומים וגדרות בהתאם לסוג האירוע שנערך. המוצרים יתקבלו כשהם עשויים מחומרי אלחלד מצופים אבץ ומאפשרים תפעול בכל סוג של מזג אוויר. למידע ופרטים, פנו לחברה!

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות