נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

מחסומים לאירועים או גדרות - מה עדיף?

גיבוש מערך האבטחה באירוע הוא אחד מהשלבים החשובים בתכנונו. כשאתם מגבשים אירוע המתקיים בחוץ אתם צריכים לקחת בחשבון מערך אבטחה רב שלבי המבוסס על גדרות ומחסומים. לכן, אין זו שאלה של עדיפות. כל אחד מהמרכיבים הללו מהווה שלב במערך האבטחה שאתם צריכים. בהתאם לדרישות חברת האבטחה שלכם או מומחי האבטחה שאתם מעסיקים ניתן לגבש קו אבטחה על פי הזמנה מחברת השכרת גדרות ומחסומים.

גדרות ברזל יהודה

גדרות לאירועים פרוסות באופן היפקי עם שערי רכב והולכי רגל

הגדרות פרוסות באופן המקיף את שטח האירוע ומונע כניסה מגורמים בלתי מורשים או תקריות בטיחות כמו התפרצות לכביש או מהכביש. הגדרות הן למעשה עורף האבטחה, שכן בחזית ישנם גורמי אבטחה אחרים שיפורטו בהמשך. על גבי הגדרות ניתן לתלות חומר פרסומי ושיווקי אודות הפעילות שלכם וליהנות מיציבות מלאה בכל מזג אוויר. מדובר על גדרות אלומיניום הפרוסות על גבי מחברי קרקע כבדים ייעודיים ונצורות אחת על השנייה באמצעות מנעולים אסתטיים ייעודיים למניעת קריסה.

מחסומים לאירועים פרוסים בקו קדמי לגדרות

המחסומים מהווים את חזית אבטחת האירוע והם מוצבים ליד השערים, גם בשער כניסת רכבים וגם בשער הולכי הרגל. המטרה של המחסומים היא לנטר גורמים בלתי מורשים כמו נהגים הנחזים לספקים או הולכי רגל שטענו כי הם חלק מצוות ההפקה. המחסומים הם אביזרי ברזל כבדים ללא צורך בהרכבה. הם מוצבים בגובה נמוך יחסית לגדרות המאפשר לשומרים לצפות על השטח החיצוני מהחזית באופן אופטימאלי.

מערך האבטחה החיצוני

מערך האבטחה החיצוני מורכב ממומחי האבטחה ואנשי צוות האבטחה שהחלטתם לעבוד עמם. הם בדרך כלל ישתמשו במחסומים ככלי אבטחה והגדרות ייפרסו מאחוריהם ומאחורי המחסומים. זהו סדר האבטחה שמקובל ברוב האירועים על מנת ליצור סינון טוב של כניסת אנשים וגם לדאוג לאבטחה הפיזית של מי שכבר נמצא באירוע.

הזמנת גדרות ומחסומים לאירועים

הזמנת אמצעי אבטחה לאירועים נעשית באמצעות חברת השכרת מחסומים וגדרות. ההשכרה מתהווה על פי זמן וניתן להגיע לחוזה השכרה בהתאם לו. לכן, אם אתם יודעים מהו משך זמן התהוות האירוע ניתן לנסח בעבורכם הצעת מחיר בה ניתן יהיה להשתמש למימון אבטחת האירוע שלכם.

מידע נוסף בנושא גידור

גידור זמני

גידור שמני למגוון מטרות ואירועים

גדר רשת

גדר רשת איכותית ואביזרי גידור נוספים

גדר ניידת

גדר ניידת חזקה להתקנת גידור זמני

נגישות