נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

מחסומים לאירועים לוויסות קל של כניסה ויציאה

מחסומים הם כלי אבטחה המשמשים לוויסות כניסה ויציאה של עוברי אורח לאירועים גדולים המתחוללים במועצות מקומיות ואזוריות.
ניתן להשתמש במחסומים גם ביוזמות נקודתיות לכינון אירועים פרטיים קטנים ובינוניים. באמצעות מחסומים לאירועים ניתן לבצע 2 סוגים של פעילויות אבטחה: האחד, למקם אותם בחזית הכניסה, ובאמצעותם, לווסת את הכניסה הראשית. השני, להניח אותם במתחמים סגורים בתוך אירוע קיים
לאבטחת אירוע פנימי המתקיים בתשלום.

יתרונות המחסומים כאמצעי אבטחה

מחסומים לאירועים עשויים ממתכת אלחלד. הם קלים מאד לסחיבה, גרירה ותפעול באופן כללי, והם יכולים גם לשמש כשערי כניסה לאירועים וגם כאמצעי חסימה מגודרים. למחסומים – תקן אנטי קליימב למניעת טיפוס באמצעות סורגי אורך, מה שהופך אותם לקשים מאד לחדירה לתוך האירוע עבור הבלתי מורשים.

טכניקות הצבה של מחסומים לאירועים

מחסומים לאירועים ניתן להציב בשורה, בדומה לגדרות לאירועים, כשרחבת הכניסה מאוישת בשני מחסומים פתוחים ושומרים לוויסות הכניסה והיציאה. אפשרות אחרת היא לדאוג שמערך גדרות רגיל הוא שיאבטח את האירוע, וברחבת הכניסה בסמוך לאותן גדרות יוצב מחסום. בדרך זו נהנים המאבטחים גם מגדרות מוגבהות וגם ממחסום קל לתפעול המשמש כשער כניסה.

תקנים של מחסומים לאירועים

כפי שציינו בפרק הראשון של מאמר זה, יש להם אנטי קליימב סורגי אורך למניעת טיפוס. בנוסף, הם עשויים מתכת בציפוי אלחלד לעבודה גם בעומס גשמים או לחות מבלי להינזק. בנוסף, משקל המחסומים אינו כבד, מה שמאפשר סחיבה קלה ופשוטה עבור כל מאבטח שנדרש לתפעל אותם. שלושת התקנים הללו הופכים מוצרי אבטחה אלו למאד אטרקטיביים עבור אירועים מרכזיים ומיזמים נקודתיים כאחד.

הסדרת מחסומים לאירועים בפועל

על מנת להסדיר עבור האירוע שלכם מחסומים לאירועים – יש לפנות לחברת מומחים לפתרונות גידור אשר לה האמצעים השונים להקיף את השטח באמצעי גידור. אחד הפתרונות הוא מחסומים לאירועים שיכולים לשמש כשערי כניסה וגם כגדרות חציצה בין השטח בו ישנה פעילות לבין המרחב החופשי. ההסדרה צריכה להיעשות על ידי מדידת גודל השטח והתייעצות עם מומחי אבטחה מטעם החברה, על מנת שניתן יהיה לגבש את הסט המלא של מחסומים לאירועים שיתאים עבורכם. למידע ופרטים פנו לחברה והבטיחו את אבטחת האירוע שלכם!

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות