נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

מחסומים להגנה על הקצה

מחסומים להגנה על הקצה

אם אתם מעוניינים לשמור על הבטיחות שלכם או של העובדים שלכם, הגעתם למקום הנכון. אנחנו מציעים לכם את השירותים האיכותיים ביותר בישראל, בתחום מחסום הגנת קצה, לשטחים גבוהים, שטחים פתוחים או שטחי עבודה קבלנית. אם אתם מעוניינים במוצרים איכותיים שיסייעו לכם לשמור על הבטיחות שלכם, ועל הבטיחות של העובדים שלכם, נשמח לעמוד לרשותכם. אצלנו ישנם רק המוצרים הטובים ביותר, מחסום להגנת קצה הוא מוצר שאנחנו מעמידים בחוד החנית של הקטלוג שלנו – והוא נעשה ומיוצר במיוחד בשבילכם בצורה אישית, כדי שתתאים לצרכים שלכם בעבודה.

גדר ניידת

צריכים מחסום להגנת קצה ולא יודעים איך לבחור? אנחנו כאן בשבילכם

אם אתם צריכים מחסום להגנת קצה בתנאי שטח מיוחדים, אצלנו תמצאו את המוצרים האיכותיים מהחומרים החזקים והעמידים ביותר. לכן, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים הנכונות. אנחנו מעניקים שירותי ייצור, ייעוץ, אספקה והתקנה של מחסום להגנת קצה באיכות גבוהה, ועם מפרט איכותי וגמיש ששומר על האפשרות שלכם לעבוד מצד אחד, ועל בטיחות בלתי מתפשרת מהצד השני. המוצרים מגיעים עם ציפוי מגן אלקטרוסטטי (עמיד באש), יציבים וחזקים, ארוזים בצורה איכותית. התקשרו כבר היום!

גדר ניידת

מחסום להגנת קצה הוא ההתמחות שלנו

אנחנו שמחים לברך אתכם באתר שלנו, חברת א.ל פתרונות מודולוריים. אנחנו מציעים פתרונות, ייצור, שיווק והתקנה של מוצרי בטיחות בעבודה לקבלנים, אדריכלים ומהנדסים שעוסקים בבניה. אצלנו באתר המוצרים האיכותיים בארץ, בסטנדרט הפטנט הבין לאומי – ללא תחרות בשוק הישראלי.

אנחנו גאים להעמיד את הבטיחות שלכם מעל הכול, ואנחנו מבטיחים לכם חוויית עבודה ברמה הגבוהה ביותר, בשטח, בכביש, במקומות פרטיים או בגבהים משמעותיים. אם אתם מחפשים שירותים כוללים – שמקיפים את כל מה שצריך אדם העוסק בעבודה מסוכנת הדורשת גידור, מייעוץ, דרך ייצור ואספקה ועד תחזוקה – הגעתם לאתר הנכון. חברתנו שייכת לחברה גדולה יותר, י.ד גידור, שעוסקת בתחום עשורים רבים ונשמח להעמיד את הניסיון שלנו לרשותכם!

מחפשים מחסום להגנת קצה לכל סוג של עבודה? התקשרו כבר היום ונשמח לעמוד לרשותכם. חברתנו שמה את הבטיחות שלכם מעל הכול, ונשמח לשמוע מכם כבר היום!

מחסומים הגנה על הקצה - כל השאלות והתשובות

מחסומים מסוג זה נועדות על מנת להגן ולספק בטיחות לאנשים ועובדים הנמצאים באתר בניה או במקום המתבצעות בו עבודות. המחסום אמור להגן על אנשים מפני נפילות של חפצים וגובה ולסנן כניסה ויציאה.

מחסום הגנה על הקצה מתאים לכל אדם העוסק בתחום הבנייה ועבודות פיזיות. כל חברה, עסק או אדם פרטי המבצע עבודות שיכולות לגרום נזק לאנשים הסובבים את מקום העבודה חייב מחסום הגנה על הקצה.

חברת א.ל פתרונות מודולריים. אנחנו מציעים פתרונות, ייצור, שיווק והתקנה של מוצרי בטיחות בעבודה לקבלנים, אדריכלים ומהנדסים העוסקים בבניה. המחסומים שלנו איכותיים וחזקים ועומדים בכל התקנים

נגישות