נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

מחסומים להגנה פיר מעלית לאחר חציבתו

אם סיימתם לחצוב פיר מעלית והוא נותר ללא הגנה, אתם חושפים את עצמכם ואת הדיירים, אם נשארו לגור בבניין המשופץ, לסכנת נפילה. כאשר מביטים בפיר מעלית, פעמים רבות התחושה היא של שאננות: לא גג, זו לא מרפסת פתוחה, זה בסך הכל מבנה פנימי ומוגן. על אף שהמבנה הוא פנימי – מוגן הוא לא. הסכנה היא בדיוק אותה סכנה כמו ליפול מהגג ואף בעוצמה גבוהה מכך בשל התחושה שמדובר במבנה פנימי ומה שנשאר הוא לחכות לדלתות. הדלתות לא יגיעו עכשיו וגם לא בעוד שבועיים. הזמנת דלתות עבור פיר מעלית עשויה לקחת שבועות וחודשים רבים. עד אז, אבטחו את הפיר שנחצב באמצעות מחסומים להגנה פיר מעלית.

מחסומים לפיר מעלית
מחסומים להגנה פיר מעלית לאחר חציבתו

מאפייני מחסום פיר המעלית הנדרש

מחסומים להגנה פיר מעלית צריכים להיות ברוחב ובאורך של הפתחים שלו. כאשר מזמינים התקנת מעלית, אתם בתור חברת הבנייה צפויים לדעת את ממדי הפירים הפתוחים ובאמצעותם לאבחן אלו מחסומים נדרשים להגנה. על המחסומים להיות עשויים מחומר מתכתי קשיח ולעמוד בתקנים מערביים מחמירים בתחום הבינוי. עליהם להיות בעלי אמצעי עיגון מתאימים כמו ברגים ושייבות לחיבור לקירות. גם כאן, תחום התקניות נכנס במלוא עובי הקורה, משום שמדובר על ברגים עבים מאד עם מנגנון סגירה ננעל המשמש כמקביל לשייבה בבורג רגיל.

רכישת מחסום פיר המעלית

מחסומים להגנה פיר מעלית רוכשים בחברת גדרות מקצועית המתמחה בגידור עבור אתרי בנייה. בחברה זו תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים על מנת למגן את הפתחים והפירים השונים שנוצרו באתר, ובראשם את פיר המעלית. ניתן להסדיר מחסומים להגנה פיר מעלית בכל ממד ובכל גודל, בהתאם לסוג המעלית שהדיירים הזמינו מכם להתקנה. החברה עובדת גם עם קבלנים שפועלים מול אדריכלים ויזמי בנייה שתכננו מעליות עוד לפני כניסת הדייר הראשון.

התקנת המחסומים

התקנת מחסומים להגנה פיר מעלית צריכה להיות הפעולה הראשונה שתעשו לאחר גמר החציבה. בעוד דלתות מעלית הן מוצר שתכנונו ואספקתו אורך זמן רב, המחסומים זמינים כאן ועכשיו בחברת גידור מקצועית. רכשו אותם והתקינו עם סיום החציבה, ודאו שהם חזקים ומעוגנים היטב על הפתחים על מנת לאפשר לעצמכם ולדיירים הממתינים לבניית המעלית חופש תנועה מלא ובטיחות מרבית.

נגישות