נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

מחסומי קצה להגנה על עובדי בניין בפיגומים

מעוניינים לדעת כיצד ניתן לאבטח עבודות בנייה? בקדמת הפיגומים, יש להתקין מחסומי קצה. מהו מחסום הקצה וכיצד הוא יוכל לסייע לעובדים שלכם במהלך הפרויקט? מחסומי קצה הם גדרות מתכתיות קשיחות בגובה של 1.05-1.2 מ’. הם המקבילים של מעקות בבתים בנויים וייעודם הוא להגן על הפועלים במהלך העבודות.

מחסומי קצה להגנה על עובדי בניין בפיגומים

תכנון מיפוי מחסומי קצה

יש לזהות את כל מוקדי הנפילה האפשריים של עובדי בניין: קצוות של מרפסות בבנייה וגגות בניין, קצוות של פירי מעלית וכל מקום אחר בו ישנה סכנה מוחשית של נפילה מגובה. המחסומים צריכים לכסות את אותן נקודות על מנת לאפשר עבודה בטוחה לפועלים. חברתכם תוכל להזמין את המחסומים לאחר תכנון מדוקדק של הצבתם, בהתאם למוקדי הסכנה השונים.

רכישת מחסומי קצה

מחסומי קצה יש לרכוש בחברה המתמחה בפתרונות גידור. המחסומים יוצבו בנקודות מהן נשקפת סכנת נפילה וישמשו כמו מעקות המרפסות בבתים בנויים. כעת, עובדים יוכלו לגשת לקווי הקצה באופן חופשי ולהתנועע בחופשיות בקומות הגבוהות מבלי שתישקף להם סכנה.

עיגון המחסומים לקרקע

מחסומי קצה יעוגנו לקרקע באמצעות ריתוך, תוך שימוש בברגים ייעודיים להצבתם, עבים מאד, ובעלי כושר עמידה מרבי בעומסים, כולל אומים ננעלים. ערכת העיגון צריכה להיבחר בהתאם לתקנים מחמירים אלה וחשיבות נושא זה הנה לא פחות קריטית מרכישת המחסומים עצמם. כאשר הם מעוגנים בברגים ואומים תקניים, אתם יודעים שסיפקתם לעובדים שלכם את מלוא ההגנה לה הם נדרשים במהלך פעילותם. בדרך זו אתם מצמצמים את תקריות הבטיחות בעבודה למינימום ודואגים לשגרת פעילות תקינה, במהלכה העבודות יהיו צפויות להסתיים עם רף בטיחות גבוה הן עבורכם כמנהלים והן עבור מי שלוקח חלק פעיל בבנייה. זכרו כי ערכות עיגון תקניות מצילות חיים.

דברים שיש לוודא לפני הרכישה

על מחסומי קצה לעמוד בתקנים מערביים מחמירים להגנה על עובדי בנייה ופועלים. הם צריכים להיות עשויים ממתכת כבדה על מנת שאם העובד יתנגש בהם הם לא יתמוטטו למטה ויסכנו עובדי אורח או פועלים אחרים שנמצאים בקומות התחתונות. על כן, מחסומי קצה צריכים לעמוד בעומסים המעידים כי הם יכולים לספק הגנה גם לעובדים שנמצאים מאחוריהם וגם למי שנמצא בקרקע מפני קריסה.

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות