נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

מעבר בטוח בבניינים הנמצאים בבנייה – לאפשר לדיירים גישה מלאה לדירותיהם

אם אתם חושבים שהקמת פיגומים ומחסומים באתרי בנייה תותיר עבור הדיירים שנשארו לגור בבניין מרחב גישה פתוח, טעות בידכם. כאשר מניחים תשתיות בנייה, הן צפויות לחסום את כל המרחב. ההתקנה שלהן פשוטה, ומבוססת על חיבורים בקווים ישרים בהתעלם מהשערים ומהדלתות השונות במבנה. לכן, לפני שמניחים את התשתיות הללו מניחים מעבר בטוח: כלי בידוד שנכנס לפני השער או הדלת המקוריים של הבניין ומאפשר מרחב בטוח שלא ניתן לחצות. בדרך זו תוכלו להניח את הפיגומים והמחסומים באחריות, תוך ווידוא שאתם מאפשרים לשכנים ולדיירים השונים מעבר בטוח.

מעבר בטוח בבניינים הנמצאים בבנייה – לאפשר לדיירים גישה מלאה לדירותיהם
מעבר בטוח בבניינים הנמצאים בבנייה

תכנון מעבר בטוח הלכה למעשה

את התכנון יש לבצע בהתאם לתוואי הבניין. אם הבניין מכיל שער או דלת עבים, יש לצייד את המבנה בדגם של מעבר בטוח בהתאם. אם הוא ניחן בדלת או בשער צרים יש לצייד בהתאם את אותו בניין. לאחר ההצטיידות במעבר בטוח יש לעטוף אותו באיסכורית (גדר מתכת גמישה, לרוב בצבע לבן) על מנת ליצור חציצה מוחלטת בין מרחב בנייה א’ למרחב בנייה ב’, כשהכניסה לבניין מפרידה ביניהם. בין האיסכורית לקצה של כל קיר ניתן להניח פיגומים ומחסומים.

רכישה בטוחה של מעבר בטוח

כלי כמו מעבר בטוח המאפשר חציצה מוחלטת ואיכותית לדיירי ולמשתמשי הבניין יש לרכוש בחנות ייעודית לגדרות ומעקות. חנות זו מתמחה באבזור מתחמי בנייה ואירועי חוץ בכלים הכי איכותיים אשר עומדים במבחני תקן נגד קריסה והתמוטטות ובעד כינון שגרה בטוחה במאת האחוזים. רכישת מעבר בטוח מטעמה של חברת גדרות ומעקות מבטיחה לכם שגרת בנייה פורייה והתנהלות קלה ופשוטה של דרי ומשתמשי הבניין.

בחירת דגם המעבר הבטוח

את הדגם מומלץ לבחור בהתאם למידות שטח הכניסה לבניין, בין אם זהו שער ובין אם זוהי דלת. חשוב לקרוא אודות מעבר בטוח, מאלו חומרי מתכת הוא עשוי והאם הוא מתאים לעבודה בבניין אותו אתם בונים. מעבר בטוח זה ישמש דיירים המבקשים לשמור על שגרת הבטיחות שלהם כבעבר. הדבר משמש גם בבניית מבנה חדש, סלילת פארקים וכל פעולה אחרת בה נדרש תהליך קונסטרוקציה כשבפועל חולפים בו מאות בני אדם ביום, ועשרות בשעה.

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות