נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

מעבר בטוח להולכי רגל לפילוס דרך לעוברי אורח באתרי בנייה

אם אתם עומדים לצאת לפרויקט בנייה ושיפוץ של בניין ואפילו לסלילה של פארק חדש או לכל פרויקט בינוי אחר, חשוב לוודא שיש לכם מעבר בטוח להולכי רגל: שבלונה שיש למקם באזור שתקצו להולכי הרגל. איפה ממקמים אותה? מול השער המקורי של המרחב, מול הדלת הראשית, או פשוט במקום שמהווה יעד מרכזי לכניסה לאותו שטח. מה כוללת ערכת מעבר בטוח להולכי רגל?

מעבר בטוח להולכי רגל לפילוס דרך לעוברי אורח באתרי בנייה
מעבר בטוח להולכי רגל הגנה גדר וגג הגנה

שלד המעבר הבטוח

שלד המעבר הבטוח עשוי מתכת ולא מחופה ברצפה, על מנת לאפשר את המעבר להולכי הרגל. הוא מורכב מברזלים בקירות ולעתים גם בגג אם יש לסגור את המבנה גם מלמעלה. פסי המתכת מונחים כמו מסילות ומבעדם ניתן ללכת באופן בטיחותי.

גדר איסכורית לעטיפת המעבר

באמצעות גדר איסכורית תיתכן גישה מאובטחת לעוברי אורח באמצעות מעבר בטוח להולכי רגל. היא שומרת על פרטיותם ומאפשרת לכם לעבוד בחוץ מבלי שאתם מפריעים להם או הם לכם. כמו כן, חשוב שתהיה חציצה גם מטעמי בטיחות על מנת שלא יזלגו כלי עבודה או מכשירים חדים לכיוונם של הולכי הרגל בשעה שאתם עובדים.

רכישת המעבר הבטוח

מעבר בטול להולכי רגל יש להסדיר בחברה מקצועית המתמחה בגידור אתרי בנייה. בחברה זו תוכלו למצוא דגמים שונים של מעברים בטוחים ולבחור את זה המתאים לאתר הבינוי שלכם. מעבר בטוח להולכי רגל לא יכול להיווצר יש מאין, משום שפיגומים, מחסומים וחלקי מתכת ועץ לסוגיהם יכסו מידית כל פתח אפשרי. הדרך היחידה שלכם לשמור על סטריליות היא לרכוש עבור הולכי הרגל מעבר בטוח שישמש אותם באופן חופשי ולא ייצר את תנועתם.

התקנת המעבר הבטוח

מעבר בטוח להולכי רגל צריך להיות מרותך לרצפה בה נמצא אתר הבנייה על מנת לאפשר את הצמדת שלדת המתכת. לאחר מכן יש להבריג את האיסכורית מסביב לשלדה, ובכך ליצור קיר מתכת דק שישמש את העוברים והשבים. באמצעות קיר זה ניתן לשוטט רגיל גם כאשר עומס הבנייה מסיבי. זו בדיוק המטרה שלכם כחברת בינוי: להשלים את הבנייה ולאפשר לעוברי האורח ליהנות מהשגרה שהייתה להם לפני שהחברה שלכם נכנסה לאתר. בדרך זו, אתם יותר יעילים והם חשים שהתחשבו בהם.

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות