נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

נמצאים בפרויקט חציבת מעלית? אבטחו אותו עם מחסומים לפיר מעלית

נמצאים בעיצומה של בניית מעלית? אם טרם הסדרתם את הדלתות שבפרונט, הפיר הזה עשוי לעלות בלא מעט חיי אדם. פיר מעליות פתוח מסכן לא רק עובדי בנייה אלא גם דיירים, ובמיוחד משפחות עם ילדים שמתגוררים בבניין. בבניינים רבים העבודות לא נעשות לאחר עזיבת הדיירים אלא תוך כדי מגוריהם במבנה וכאשר חוצבים פיר מעלית הדלתות לא רק שלא מובנות מאליהן, זמינותן עשויה לארוך מספר שבועות או חודשים מיום הסדרתן. בתקופה הזו, שאתם מותירים את הבניין עם פיר פתוח, אתם חייבים לזכות את כל מי שנמצא בסביבה בהגנה. את זה עושים עם מחסומים לפיר מעלית.

נמצאים בפרויקט חציבת מעלית? אבטחו אותו עם מחסומים לפיר מעלית
מחסומים לפיר מעלית

בחירת מחסומים לפיר מעלית

בחירת המחסומים צריכה להתבצע בחברה הבקיאה בתקנים, אשר צפויה לספק לכם מחסומים לפיר מעלית בעלי כושר עמידות מתאים הן בעיגון והן בעוצמה של המחסומים עצמם. האחרונים צריכים להיות עשויים ממתכת קשיחה וכבדה מאד על מנת שניתן יהיה לבלום עוברים ושבים גם אם הסבו עומס גדול, הוטחו על המחסום או החליקו עליו בעוצמה. בורגי העיגון צריכים לעמוד בעומסים הנדרשים לפעילות המחסום. אלו צריכים להיות ברגים עבים המיועדים לקידוח בבטון. עליהם להכיל קצוות ננעלים בתוך גוף הבטון על מנת להקשות את הוצאתם או מעידתם.

התקנת המחסומים שנבחרו

על המחסומים להיות מותקנים בכל מקום בו ישנו פתח לפיר המעלית, כולל בגג, אם המעלית מעפילה עליו ומגיעה לרצפה שלו. המחסומים הם למעשה החלופה העכשווית שלכם לדלתות. אתם בונים מעלית, יש לכם דיירים בבניין שיום יום חווים את הפיר שלה, חוששים ליפול וצריכים לחשב צעדיהם בקפידה בשביל לא להגיע למצב זה. על מנת למנוע את הטרגדיה הבאה, ספקו להם מחסומים לפיר מעלית המגובים בערכות עיגון מתאימות.

גיבוש דגמי המחסומים

בהתאם לסוג המעלית שתיבנה, יש לבחור מחסומים לפיר מעלית. ישנם פירים עם פתח כפול המיועד לזוג דלתות וישנם פירים צרים המיועדים לדלת אחת או לשתי דלתות מזעריות. בחרו מחסומים לפיר מעלית בהתאם לממדי הפיר שנחצב. כאשר הדיירים מזמינים מכם התקנת מעלית, ניתן לקבוע על פי הדגם המוזמן איזה פיר צריך לחצוב ולפיכך, לדעת אלו מחסומים לפיר מעלית יידרשו לאבטחת עוברי האורח.

נגישות