נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

פרוייקט אוניברסיטת תל אביב

אוניברסיטת תל אביב היא אחת מהאוניברסיטאות המובילות בארץ, והיא נחשבת למוקד המרכזי של סטודנטים המגיעים אליה מכל רחבי הארץ. הייחודיות של אוניברסיטת תל אביב, מלבד רמת הלימודים הגבוהה, זה המיקום המרכזי והגדול מאוד, מדובר על מוסד לימודים שוקק חיים, ואפשר לומר שאוניברסיטת תל אביב זו עיר בפני עצמה, שקרובה מאוד לעיר ללא הפסקה. בזכות המיקום שלה יכולים הסטודנטים ליהנות משלל יתרונות וחיים סטודנטיאליים לכל דבר.

כמו כן, ברדיוס האוניברסיטה קמים ומתפתחים פרויקטים שונים ומגוונים לבניה. כדי להבטיח שהפרויקטים יעמדו בסטנדרטים הגבוהים והמבוקשים באזור הנדרש, ישנו פרויקט לפיתוח מערכת מעקות המספק בטחון ותיחום של אתרי בניה, כמו זה שיש באוניברסיטת תל אביב, וכמובן בעוד פרויקטים נוספים.
מטרת הפרויקט היא לתכנן מעקה בטיחות שניתן להשתמש בו כדי להגן על שולי המדרגות מפני פסולת וחומרים מסוכנים אחרים. כמו כן, הוא ישמש מחסומים למניעת כניסה של אנשים לאזורים מסוכנים או לחצות אתרי בנייה. מערכת המעקה צפויה לשפר את הבטיחות במקומות ציבוריים כמו מוסדות ציבוריים, אוניברסיטאות, מרכזי קניות וכדומה ולהפחית את הסיכון לתאונות.
בנוסף, פרויקטים בתחום זה יהפכו את אתרי הבנייה לבטוחים ומאובטחים יותר עבור העובדים. הפרויקט יועיל גם במתן תיחום טוב יותר של הקצה כך שהעובדים יוכלו לזהות בקלות אזורים שונים באתר.

להרגיש בטוחים בבניה
כדי להפיק את פרויקט הבניה הטוב והמקצועי ביותר, בטיחות היא הדבר הראשון שחברת א.ל גדרות שמה לה למטרה. ולכן, בכל פרויקט באשר הוא הצבת הגדרות למניעת נפילות, ושמירה על בריאותם של העובדים מקרבת אותם לבצע את הפרויקט בצורה הקפדנית ביותר. פתרונות הגידור של החברה מצילי חיים, וזה בדיוק מה שכל פרויקט בכל רחבי הארץ צריך. קודם כל שמירה על יציבותם ובטיחותם של העובדים באתר הבנייה. בעזרת יצירת אזורים מאובטחים ומגודרים, כולם יכולים להיות רגועים. בראש וראשונה העובדים, עוברי האורח, מנהלי העבודה ועוד. פרויקטים כמו אוניברסיטת תל אביב, הם מסוג הפרויקטים המורכבים, אבל בזכות מוצרי הגנת קצה של חברת א.ל גדרות הפרויקט בטוח.

נגישות