נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

פרוייקט באשקלון

פרויקטים באתרי בנייה - אייל פרץ

באשקלון החל לאחרונה פרויקט לתיחום אתרי בנייה בעזרת מעקה בטיחות וגידור. מטרת הפרויקט היא ליצור מעבר בטוח לעובדים באתר הבנייה ולמנוע תאונות או פציעות אפשריות.
הצבת מעקות בטיחות וגידור בהתאמה, מפחית באופן משמעותי את הסיכון לתאונות באתר הבנייה. על ידי מתן תיחום ברור בין אזורים שאינם אסורים לשטחים הפתוחים לשימוש. על ידי יישום אמצעי בטיחות אלה, אנו בחברת א.ל גדרות יכולים להבטיח שכולם בטוחים בזמן העבודה או הביקור באתר הבנייה.

מהם הסיכונים הפוטנציאלים בהיעדר מעקה בטיחות?
הגורם המרכזי לתאונות עבודה באתרי בנייה, היא היעדר מחסומים ומעקות בטיחות לעובדי הפרויקט.
אתרי בנייה הם מוקד פעילות ולעתים קרובות הם הומים בעובדים, מכונות וחומרים. ללא מעקה בטיחות או תיחום, הסיכון לתאונות גבוה. היעדר גידור עלול להוביל גם לגישה בלתי מורשית לאתר, מה שעלול לגרום לפציעות או גניבה. יתר על כן, היעדר מעבר בטוח לעובדים עלול להוביל להחלקות ונפילות עקב משטחים לא אחידים או חומרים מסוכנים.
היעדר מעבר בטוח לעובדים מהווה בעיה מרכזית במקומות עבודה רבים. לא רק שהוא יכול להוביל להחלקות ונפילות עקב משטחים לא אחידים או חומרים מסוכנים, אלא שהוא יכול גם לגרום לפציעות חמורות וחלילה למוות. זה חיוני שמעסיקים יבטיחו שהמקום שלהם בטוח ומאובטח לעובדים כדי למנוע תאונות מסוג זה.
לכן, חיוני בהחלט לוודא כי בכל אתרי הבנייה מותקנת מערכת מעקה בטיחות תקינה על מנת להתגונן מפני כל סיכונים פוטנציאליים שעלולים להיווצר עקב היעדר אמצעי הגנה כאלה.
נקיטת אמצעי זהירות אלה יכולה להיות ההבדל בין הימנעות מתקרית הרת אסון לבין התמודדות עם השלכות עקב אי נקיטת הצעדים הדרושים לבטיחות.
א.ל גדרות קודם כל חושבת על טובת העובדים, וחזרתם הבייתה בשלום לאחר יום עמוס בעבודה. בזכות גדרות ומחסומים המונעים תאונות עבודה כאלו ואחרות, העובדים מרגישים בטוחים וסמוכים. יש מי שרואה אותם ועוזר להם לבצע את עבודת הפרויקט בצורה הטובה והזהירה ביותר. פרויקט אשקלון הוא אחד מיני פרויקטים רבים שזוכים להצלחה וביקוש רב באזור פופולארי. זו גם ההוכחה שחברת א.ל גדרות מבצעת את עבודתה נאמנה ועומדת מאחורי השם שלה ומה שהיא מייצגת.

נגישות