נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

פרוייקט תאומי רובינשטיין תל אביב

פרויקט תאומי רובינשטיין הוא יוזמה חדשנית שמטרתה להגדיל את מצב התעסוקה בעיר בתל אביב. מדובר על פרויקט גדול, בעל אופי מסחרי ותעסוקתי שקרב אנשים רבים לגור ולהתמקם בצנטרום של מרכז התעסוקה הגדול במדינה.
פרויקט מגדלי תאומי רובינשטיין בתל אביב ממוקם על ציר הדרכים הכי מרכזי בתל אביב, וזה יתרון משמעותי שלא כל עיר זוכה ליתרון זה. כדי לשמור על עובדי הפרויקט חשוב להתקין גידור מתאים, שייתן להם בטחון להמשך העבודה.
אחד הפתרונות המובילים בתחום, זה הצבת גדרות והתקנת מעקות בטיחות, מחסומים והתקני תיחום אחרים כדי להגן על העובדים מפני סכנות פוטנציאליות.

מטרת גידור הפרויקט היא לוודא שאתרי בנייה מאובטחים כראוי, כך שהעובדים יוכלו לבצע את עבודתם ללא כל סכנה. הפרויקט הזה כבר עשה השפעה עצומה בתעשייה, תוך שיפור תקני הבטיחות ובכך מחזק את העובדה, שכל העובדים בטוחים ומאובטחים בזמן ביצוע העבודה.

חלום שהופך למציאות
בזכות פרויקטים בסדר גודל כזה, רמת החיים עולה שלב. כל פרויקט מתוכנן בקפידה ויוצא מהכוח אל הפועל באופן הכי קפדני ומקצועי שיש. זאת הסיבה שחברת א.ל גדרות עובדת בשיתוף פעולה מלא עם פרויקטים מסוג זה. היא יודעת את מהות הגשמת החלום של מי שעומד מאחורי כל פרויקט ופרויקט. לכן, שימוש בטכנולוגיה מתקדמת להתקנת והצבת גדרות בטיחות היא חוד החנית של החברה, ובעזרת שמירה על בריאותם של העובדים, והעוברים היא יודעת ומבינה את החשיבות והאחראיות שיש לה.
גדרות ומחסומים אלו, נמצאו יעילים ומנעו לא פעם ולא פעמיים תאונות עבודה קשות.
כדי לספק ללקוחות החברה את השירות הטוב ביותר, חברת א.ל גדרות מתוקף תפקידה ובזכות הניסיון הרב שיש לה בתחום, עובדי החברה ידעו לייעץ ולהתאים את התיחום המתאים ביותר לגודל ולאורך הפרויקט הספציפי.
אין ספק כי חלום שהופך למציאות זו המטרה העיקרית של כולנו, וחברת א.ל גדרות כאן בשביל להגשים אותו ע”י שמירה על בטיחות האנשים השותפים לפרויקט תאומי רובינשטיין בתל אביב.

נגישות