נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

ציוד בטיחות באתרי בניה

ציוד בטיחות באתרי בנייה מתבטא בעזרים חיצוניים שעל הפועל להצטייד בהם. מדובר על חגורה ורתמה שבאמצעותן הוא יכול להיתלות על כלונסאות ופיגומים. ברם, טובים ככל שהעזרים הללו יהיו, אין להם כל משמעות אם התשתיות עליהן הפועל נתלה אינן באיכות ולא מספקות את כושר הספיקה הרצוי מבחינת משקל. מהן אותן תשתיות? בשלוש מילים, לא הפיגומים הפשוטים. בהרחבה: ציוד שמעלה משמעותית את מחיר הבנייה אבל בלעדיו נשקפת לפועלים שלכם סכנת חיים ממשית. מחסומים לפירי מעליות, מעקות להברגה זמנית לצד גרמי מדרגות, מעקות להברגה זמנית בחלונות ובמרפסות בימי הבנייה, ועוד.

מניעת נפילות
כך מומלץ לבחור מעקות לחדר מדרגות בבניין

כיצד נזהה ציוד בטיחות ברמה גבוהה לאתרי בנייה?

תשתיות בטיחות ברמה גבוהה ניתנים לזיהוי על פי התנהלות הספק. מי שמספק לכם את הציוד חייב להיעזר בדגמים העומדים בתקני בטיחות מחמירים מטעם האיחוד האירופי. בנוסף, על הדגמים להתאים לייעודים השונים שאתם מציבים לעצמכם. אם מחסום מסוים מתאים לפירי מעליות, הרי שאי אפשר להשתמש בו כמתקן הגנה בקדמת החלון, וגם לא כמתקן מאולתר. לכל מקום צריך להתאים בדיוק הכלי הייעודי עבורו.

מהו הסוד בבחירת ציוד ברמה גבוהה לאתרי בנייה?

התאמת הציוד לפרויקט שלכם. אתם צריכים לדעת כמה יחידות של חלונות, מעליות, מרפסות וגרמי מדרגות ישנן, ולצייד את העובדים שלכם בפריטי ההגנה הנדרשים. יש להתייחס לפרויקט הזה כמו להכנה לפני בנייה לכל דבר ועניין ובשום אופן לא להסתפק בפיגומים זולים שלא יעשו את העבודה. יש להסדיר בכל מקום באתר את פריטי הציוד הייעודיים עבורו על מנת שההגנה המרבית היא שתשרור בשעת העבודה.

כיצד מסדירים את ציוד הבטיחות?

אין חובה לרכוש אותו! אם אתם יודעים שהשימוש בו חד פעמי לפרויקט הנוכחי, הרי שניתן גם להשכיר אותו ובכך להימנע מקפיצה משמעותית בעלויות הבנייה. בנוסף, הדבר יחסוך לכם תחזוקה וניקיון, טיפולי-שגרה שעושים בכדי לשמור על הציוד עמיד. אתם מקבלים את הציוד במצב מצוין, כשהוא מוכן לשימוש באתר הבנייה שלכם ברמות הגבוהות ביותר ויכולים להחזירו בגמר הפרויקט. ההסדרה ניתנת באמצעות אתר אינטרנט עם הדמיה ייעודית של הציוד, הכוללת מפרט מידות. ניתן ליצור קשר עמנו ואנו נספק לכם מידע נוסף על הפריטים הנחוצים.

 

נגישות