נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

שערים לגדרות ניידות לכניסת עובדי בנייה ומורשים

גדרות ניידות משמשות להגנה על פועלי בניין באתרי בנייה ולהקמת מסיבות וכינוסים במרחב הפתוח. שערים לגדרות ניידות מאפשרים תנועה של בני אדם וכלי רכב לתוכם. כיצד מומלץ לבחור שערים לגדרות ניידות? בואו ללמוד כיצד להתאים לאתרי הבנייה והאירועים שלכם את ערכת ההגנה והבקרה המושלמת.

מעבר בטוח בבניינים הנמצאים בבנייה
מחסומים להגנה על הקצה

ודאו שהשערים עברו ריתוך SmartWeld

ודאו שהשערים מכילים רשת אנטי קליימב

ריתוך SmartWeld מבטיח רמת דיוק אופטימאלית של כל נדבך בשער וגם רמת עוצמה גבוהה מאד אשר נועדה לעבוד עם עומסים ולספוג מכות וחבטות. בדומה לגדרות, גם השערים צריכים רמת עוצמה שכזו על מנת לספק, בנוסף לבקרת הכניסה, גם הגנה על הנוכחים במקום האירוע. עם שערי SmartWeld אתם יודעים בוודאות שאתם עומדים בתקני הבטיחות הנדרשים.

רשת למניעת טיפוס היא אחת התכונות החשובות של שערים לגדרות ניידות. פעמים רבות, טיפוס על שערים כאלו הוביל לפציעות ותאונות, והדבר הכי טוב שיש לעשות כדי לטפל בנושא הוא למנוע אותו כליל. עם רשת אנטי קליימב החורים של ברזלי השער קטנים ולא מ אפשרים החדרת נעליים, גם לא של ילדים בעלי רגליים קטנות במיוחד.

שערים עם גלגלים – יתרון

בשטח, כשמסביבכם גדרות המונחות על בסיסי כובד כבדי משקל, הדבר האחרון שאתם צריכים הוא שער שיתנגד לתנועה שלכם. היותו על גלגלים מבטיח תנועה חלקה על הקרקע גם כשפותחים אותו וגם כאשר מבקשים לסגור אותו. ודאו שיש לכם שערים לגדרות ניידות  ומתחתם סט גלגלי פלסטיק ייעודי להשלמת מלאכת ההזזה בקלות רבה.

שערים לרכב ולהולכי רגל כסט – יתרון

רכישת שערים לגדרות ניידות שיש בהם גם פתח להולכי רגל וגם פתח לכלי רכב עשויה לחסוך במחיר של שער בודד. גם אם הדבר אינו קורה, המהלך נחשב למאד כדאי משום שלמרבית האירועים, גם אם הם נועדו להולכי רגל בלבד, רצוי שתהיה כניסה לרכב הצלה ופינוי, רכבי עירייה ומועצה הנדרשים לאירוע וכד’. באתרי בנייה כלי הרכב הם בעיקר תפעוליים ומנהלתיים מטעמו של הקבלן, ולכן גם הם נדרשים כאשר מגינים על אתר בנייה. רכישת 2 סוגי השערים מהווה את המהלך החכם ביותר עבורכם כמי שמחפשים פתרונות הגנה ובקרה איכותיים בשטח.

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות