נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

פרוייקט אירוע באור יהודה

אור יהודה נחשבת לאחת מחמשת הערים המבוקשות ביותר בארץ. כמו כן היא מאפשרת פיתוח עירוני בזכות המרחבים הרבים שיש בה, וזו הסיבה שחלק מתושבי הארץ באים ומתיישבים בעיר. בשני האחרונות אור יהודה התפתחה, ושכונות חדשות נוצרו וקמו ברחבי העיר. אבל זה לא הכל משום, שגם אירועים לציבור ולתושבים יש באור יהודה באמצעות גדרות הגנה לאירוע ומעבר בטוח.
כדי להנגיש לתושבים מעבר בטוח לאירועים גדולים ושונים בעיר, ישנה חשיבות בלתי מתפשרת בנושא תיחום גדרות. בזמן אירועים בכזה סדר גודל הצבת מעקה יציב וגבוה היא הכרחית. לכן הפקת פרויקט אירוע כזה מתבצעת אך ורק ע”י מומחים בתחום הגדרות ופתרונות גדר מודולארית.

לא פורצים את הגדר
אין ספק כי להגיע לאירוע בעיר אור יהודה, זו הנאה גדולה. יחד עם זאת יש לא מעט חששות בשל צפיפות האנשים והקהל המתאסף. לכן, גידור המתחם בו מתרחש האירוע הוא לא רק חשוב, אלא הוא זה שיאפשר לאירוע להתנהל בצורה בטוחה לכולם.
פתרונות גידור מודולאריים נמדדים בפריסה רחבה לאורך השטח בו מתקיים האירוע, ולכן חברת א.ל גדרות היא אחת החברות המובילות בתחום גידור ופתרונות תיחום לאירועים, וכן גם בתחום תיחום אתרי בניה. היא מציעה מגוון רחב של גדרות, מעקות, ומחסומים לצרכי תיחום וגידור של חללים פתוחים.
בעזרת הצבת הגדרות ההמון שמגיע למתחם האירוע יכול לזהות בקלות היכן לעמוד. בזכות הגדרות התוחמות את אזור האירוע הסדר יישמר, ומעל הכל לא ניתן לפרוץ את הגדרות הללו ובכך לשמור על בטיחותם של האנשים השוהים במרחב.
אין ספק כי זה אחד הפתרונות הטובים ביותר שיכולים לעזור ולהקל, על הקהל שמגיע לאירועים אלו. חברת א.ל גדרות יודעת ומבינה את החשיבות הגדולה לכך, והיא שמה למה למטרה בראש וראשונה לסייע בשמירה על בטחון המבלים.
הגדרות המודולאריות שחברת א.ל גדרות מציעה הן קלות לשינוע, ופרישתם קלה להתקנה.
מדובר באמצעי בטיחות יעילים ופרקטיים, והייחודיות הבולטת בהם היא שתוך זמן קצר ניתן להרכיב אותן והן כבר עומדות יציבות לשימוש בשטח, ולשמירה על המרחב הציבורי מפני נפילות וצפיפות רבה.

מידע נוסף גדרות ומחסומים ניידים

גדר מחסומית ניידת

מחסומים ניידים בכניסה לאירועים

מחסומים ניידים וגדרות

נגישות