נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

שערים לגדר ניידת

גדר ניידת מהווה אמצעי אבטחה ובטיחות יעיל במיוחד ונוח לשימוש. מדובר על גדר זמנית חזקה ועמידה המיועדת לתחימה של אזורים שונים בהם אתרי בנייה, חניונים, מתחמי כנסים ואירועים ועוד. הגדר הניידת מאפשרת ליצור אזורים סטריליים וכן להכווין את תנועתם של כלי רכב והולכי רגל לשמירה על שליטה ובקרה, למניעת כניסה לאזורים אסורים ולשמירה על סדר ועל שלומם של המבקרים והעוברים באזור. שערים לגדר ניידת מהווים אמצעי משלים חיוני ובעל תועלת רבה. השערים מותקנים בקלות ובמהירות על גבי הגדר ומאפשרים ביצוע בדיקות של הנכנסים והיוצאים מהמתחם. הצבת שערים לגדר ניידת מאפשרים ביצוע בידוק סלקטיבי, הכוונת הקהל והכנסתם של אנשים מורשים בלבד לאתר.

שערים לגדר ניידת
שער לגדר ניידת

השימושים והיתרונות של שערים לגדר ניידת

שערים לגדר ניידת נועדו ליצירת אזור ומרחב מגודר מצד אחד ובקרה על אפשרות התנועה של אנשים וכלי רכב מהצד השני וזאת בהתאמה לאופי המקום או האירוע. גדר ניידת הינה אלמנט ואמצעי בטיחותי המשמש למגוון צרכים של תיחום אזורים. הגדר קלה לשינוע, מותקנת במהירות ומהווה כלי אפקטיבי לשמירה על הסדר ולהבטחת שלומם של העוברים והשבים. גדר ניידת עשויה ממגוון חומרי גלם כגון פלדה קלה או פלסטיק והיא ניתנת להרכבה ולפירוק בקלות רבה. שערים לגדר ניידת מותאמים באופן מדויק וספציפי לאופי השימוש בגדר למאפייני המרחב. השערים מתאימים למתחמים בהם מתקיימים כנסים ואירועים, לחניונים בהם אנו מעוניינים להשיג בקרה ואפשרות לבדיקה על הנכנסים והיוצאים וכן לאתרי בנייה בהם יש צורך ליצור חציצה בין אזור העבודה המסוכן לבין הקהל הרחב.

פתרונות גידור זמניים בהתאמה אישית

חברת א.ל פתרונות מודולוריים מתמחה במתן פתרונות גידור זמניים למגוון צרכים ושימושים. החברה מספקת מערכות הגנת קצה ייעודיות בהתאמה לצרכי התיחום והגידור של מרחבים פתוחים שונים בהם: חניונים, אתרי בנייה, מתחמי אירועים ועוד. פתרונות הבטיחות והאבטחה של א.ל פתרונות מודולוריים נועדו להצלת חיים ולשמירה על הסדר והביטחון במגוון רחב של אתרים. החברה שמה דגש רב על עמידה בתקני הבטיחות המחמירים ביותר בתחום ועל איכות מוצריה.

א.ל גדרות

א.ל גדרות

פתרונות הגידור הזמניים של חברת “א.ל פתרונות מודולוריים​” מבוססים על פטנט בטיחות ייעודי לאתרי בנייה והם מיועדים ליצירת אזורים מאובטחים במהלך עבודות הבנייה. מערכות אלו, נועדו לצמצם סיכונים תעסוקתיים הנלווים לעבודה באתרי הבנייה בכלל ולעבודה בגובה בפרט והם מאפשרים לכל אחד מהעוסקים במלאכת הבנייה ליהנות מסביבת עבודה מאובטחת ובטוחה יותר.

נגישות