נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

איך בוחרים גדרות לאירועים?

גדרות הן תשתיות שחובה לתכנן בקפידה רבה לפני כל אירוע חיצוני. כשיש לכם זיכיון מהעירייה או מהמועצה האזורית לקיים אירוע בחוץ, אתם חייבים לקחת בחשבון את כל הסיכונים הכרוכים בו: קרבה לכביש סואן, כניסת גורמים לא מורשים לאירוע, ניסיונות חבלה באירוע ועוד. הפתרון לכל אלו הוא הצבת גדר לאירועים. כאשר אתם מתכננים אותה, עשו זאת רק בחברת השכרת גדרות מורשית שתספק לכם את כל הפתרונות שאתם צריכים במוצר.

מבנה ממופה היטב על פי דרישות האירוע

אם זהו אירוע שרכבים מורשים עומדים להוביל אספקה אליו, אתם תצטרכו, בנוסף לשער הולכי הרגל, גם שער לכניסת רכבים, כולל הקצאת מקום עבורם בשטח האירוע לפריקת האספקה. בחברת השכרת גדרות מוסמכת יתכננו עבורכם את הגדר עם השערים ממופים בהתאם למה שאתם צריכים באירוע.

מבנה מומלץ לגדרות למניעת קריסה

כפי שאתם יודעים, ישראל בשנים האחרונות היא לא מה שהייתה פעם. אם בעבר הייתה זו מדינה עם אקלים קיצי ברוב ימות השנה, כיום בחלק ניכר ממנה יש רוחות וסגריר והגדרות צריכות להיות מוצבות בהתאם לתקנים החדשים לנוכח המצב. הפתרון שלנו הוא גדר עם בסיסים כבדים שמונחים על הקרקע. הגדרות מושחלות לתוך הבסיסים ומחוברות זו לזו באמצעות נצרות ייעודיות. בכך, יש להן גם קיבוע מלמטה וגם נעילה מהאמצע, מה שמונע את הקריסה ומאפשר ליצור קיר חיץ יציב בכל מזג אוויר.

מומלץ להתבסס על גדרות גבוהות

גדרות גבוהות מונעות טיפוס ומשביחות את רמת האבטחה באירוע. ואולם, לגובה של הגדר יש יתרון נוסף, והוא הזדמנות לשווק את פעילותכם. כשהגדר בעלת קנה מידה גדול, אתם יכולים לתלות עליה מודעות שקשה יהיה לפספס. ההמלצה שלנו היא לתלות אותן גם בתוך שטח האירוע וגם בחוץ, על מנת להגיע לקהלי יעד חדשים שלא יהיו נוכחים באירוע. גדר גבוהה היא פשוט נכס עבור יזם האירוע גם ברמה הבטיחותית וגם ברמה השיווקית ולכן ממש מומלץ להתוות אותה באירוע הבא.

יתרונות הגדרות שלנו

קלות ומהירות להתקנה, קלות ומהירות לפירוק, ניתן ליצור תשתית אבטחה לאירוע בפרק זמן קצר, וליהנות ממקסימום יציבות ובטיחות במהלך האירוע. אין צורך לרכוש שום פריט אבטחה. השכרת גדרות היא הפתרון עבור האירוע שלכם.

מידע נוסף בנושא מעקה מדרגות

כך מומלץ לבחור מעקות מדרגות

הדרכים המומלצות ביותר לבחירת מעקות מדרגות

מעקות חדר מדרגות בבניינים

כל המידע על מעקות חדר מדרגות בבניין

מעקה בטיחות

מעקה בטיחות למדרגות, בניין, עבודה ועוד

נגישות