נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

חשיבות איכות גדרות ומחסומים באירועים

השכרת גדרות ומחסומים מהווה שירות חשוב בכל אירוע המתקיים בחוץ. בין אם מדובר בהפנינג המוני או באירוע חיצוני נקודתי יותר, ככל שזכיתם בשטח לקיום כינוס חיצוני, אתם חייבים לדאוג לאבטחתו. הדבר נעשה באמצעות חברת השכרת מחסומים וגדרות לאירועים. בפרקים שלפניכם נפרט על סוגי פתרונות האבטחה שניתן ליהנות מהם.

גדרות ברזל יהודה

גדרות לאירועים - גבוהות, יציבות כסלע ופונקציונאליות מאד

הגדרות הגבוהות מתאפיינות בנעילה כפולה. בתחתית הגדר ישנה נעילה באמצעות בסיסים כבדי משקל ובחלק העליון והאמצעי שלה ישנה נעילה לחלק הגדר הסמוך. הגדר עצמה עשויה אלומיניום, מה שהופך אותה קלה לשינוע, הרכבה ופירוק. על גבי הגדר ניתן לתלות חומר שיווקי, כמו למשל מודעות ענק פרסומיות. ההמלצה שלנו היא לתלות גם בשטח האירוע וגם באזור החיצוני על מנת למשוך קהלי יעד חדשים לפעילות שלכם. בחברת השכרת גדרות ניתן לתכנן גם שערי הולכי רגל וגם שערי כלי רכב.

מחסומים לאירועים - הבלם האחרון לפני הכניסה לאירוע

המחסומים יוצבו בשערים שתוכננו בגדר. מומלץ להציב מחסומים בשער הרכב ובשער הולכי הרגל. המטרה שלהם היא שהם יהיו מאוישים בידי גורם אנושי שיינטר כניסה לאירוע. אם לדוגמה זה אירוע של ספקים שצריכים לפרוק סחורה לכבוד האירוע, בישראל נהגי משאיות רבים מנצלים את הפרצה ומתחזים להיות אחד הספקים. בדיוק בשביל זה קיימים מחסומים על מנת לא לאפשר להם לעבור בשער הרכב. חברת השכרת מחסומים תספק לכם מחסומים על פי הכמות הנדרשת בהתאם לדרישות מומחי האבטחה שלכם באירוע.

שירות יעיל בהתאמה לצרכי הלקוח

השירות שלנו יעיל מאד ליישום. בהתאם לדרישות האבטחה באירוע שלכם אנו נספק לכם את מערך הגדרות והמחסומים המושלם. אנו עובדים מול מומחי אבטחה באירועים וגם מספקים מידע בנושא ליזמים שעובדים באופן עצמאי. ניתן למצוא בחברתנו מבחר גדרות ומחסומים מסוגים שונים בהתאמה לאירועים המתהווים וכן מבחר שערי רכב והולכי רגע בהתאם לדרישות. בחברה שלנו קל מאד להכין תשתית השכרת גדרות ומחסומים לאירועים ולמצוא עבורכם את התשתיות הנדרשות בנושא. ההרכבה מהירה וקלה, הפירוק פשוט ועל כן הקמת תשתיות אבטחה באירועים כאן היא זמינה מאד ואפשרית עבור כל יזם אירועים בקלות רבה מאד.

מידע נוסף בנושא מעקה מדרגות

כך מומלץ לבחור מעקות מדרגות

הדרכים המומלצות ביותר לבחירת מעקות מדרגות

מעקות חדר מדרגות בבניינים

כל המידע על מעקות חדר מדרגות בבניין

מעקה בטיחות

מעקה בטיחות למדרגות, בניין, עבודה ועוד

נגישות