נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את הניסיון והמקצועיות שלנו - לקבלת הצעת מחיר ו/או לפרטים נוספים

הגברת בטיחות באתרי בניה: כל השלבים

אתריי בנייה הם מקומות בהם מתבצעת בנייה ועל כן הציבור מנוע מלבקר בהם. על מנת ליצור בהם תנאי אבטחה אופטימאליים ישנם כמה אמצעים שיש לקחת בחשבון על מנת להפוך אותם לבטוחים גם עבור העובדים וגם עבור עוברי האורח שחולפים בכניסה אליהם.

גדר זמנית גדרות לתיחום אתר בנייה בטיחות
גדר הגנה

גדר לתיחום אתר הבנייה

מטרת הגדר היא ליצור חיץ בין שטח אתר הבנייה לשטח החיצוני שמותר לציבור לשהות בו. על הגדר בדרך כלל מקובל להטמיע חומר פרסומי על חברת הבנייה והקבלן המבצע לצורך מינוף עתידי. הגדר הנה גדר תיחום מקצועית המיועדת לאתרי בנייה ומשמשת אותם על הצד הטוב ביותר.

מעברים בטוחים

מעבר בטוח הוא כלי המבוסס על גדרות איסכורית ומטרתו היא ליצור חיץ בטוח בו הציבור יכול להשתמש בתוך אתר הבנייה. הדבר בא לידי ביטוי במיוחד בשבילי גישה לבניינים משופצים. כאשר חברה קבלנית מכריזה על הבניין כאתר בנייה לצורך שיפוץ, היא תספק לציבור מעבר בטוח בו ניתן יהיה לעבור מבלי לספוג את סיכוני השהות בשטח הבנייה.

מחסומי פיר מעלית

מחסום פיר מעלית הוא כלי שנועד להגן מפני נפילות בפיר שבונים אותו. כאשר הפועלים לא סיימו לעבוד על המעלית את הסתיים יום העבודה הם ישאירו את המחסום על מנת למנוע מהדיירים וממשתמשי המשרדים בבניין ליפול. כמובן שמוצר כמו מחסום פיר מעלית משמש גם תוך כדי בנייה על מנת למנוע סיכונים לעוסקים במלאכה.

התאמת עזרי אבטחה לאתרי בנייה בהתאם לדרישות

אם חברה קבלנית פונה אלינו לצורך אבטחת אתר בנייה – יש לנו את כל הכלים להציע לה ליישום האבטחה, החל מגדרות ומחסומים ייעודיים ועד לחסימת פירי מעליות באופן מקצועי. בחברתנו ניתן למצוא מכלול של גדרות להשכרה, מחסומים ייעודיים ועוד מגוון כלים המיועדים לאתרי בנייה. על גבי התשתיות שלנו ניתן ליהנות גם מבחינה שיווקית שכן הן מיועדות לתליית מודעות. רבים מהקבלנים שמשתמשים בהן עושים שימוש שיווקי על מנת למנף את פעילותם בחוץ. אם הגעתם למסקנה כיח לאתר הבנייה שלכם מגיעות התשתיות הטובות ביותר, חפשו אותנו והזמינו את מוצרי האבטחה הנדרשים עבור האתר שלכם. השירות קל ופשוט ליישום ומתהווה באופן יעיל בהתאם ללוחות זמנים.

מוצרי בטיחות באתרי בנייה אצלנו - כל היתרונות

  • מוצרי High-end מותאמים אישית לכל מקום באתר הבנייה על הצד הטוב ביותר!
  • אנו מגבים כל שטח באתר, מפירי מעליות ועד מרפסות וחלונות, מגדרות קרקע פנימיות ועד גידור חיצוני!
  • כל הרכיבים שאנו מספקים ללקוחות מבוססים על מצוינות וחדשנות ומגובים בתקנים מערביים מחמירים!
  • המוצרים מגובים בתקני האיחוד האירופי לבנייה וחדשנות!
  • ניתן להסדיר את המוצרים בכל דרך שתבחרו ולא בהכרח ברכישה, לדוגמה – בהשכרה יומית!
  • המוצרים ישרתו אתכם באתר הבנייה על הצד הטוב ביותר: מהירי-התקנה ומספקים בטיחות מרבית!
  • ניתן לבסס את מוצרי הבטיחות שלנו גם באתרי בנייה גדולים וגם באתרי בנייה קטנים!
  • חלק מהמוצרים מיועדים גם לתליית שלטי חוצות ופרסום, למשל גדרות רשת ארוכות!
גדר ניידת

אתר בנייה מאובטח ברמות הגבוהות ביותר

אבטחת אתרי בניה – רק עם מוצרי בטיחות באתרי בנייה המגובים בתקני בטיחות מקצועיים נדרשים – ניתן לבטוח בהם כאזורים בהם הפועלים יכולים לפעול באין מפריע. הם יצטרכו לחשוש מנפילות במינון נמוך בהרבה בהשוואה למוצרים באיכות פחותה. לכן, מאד חשוב שלא להתפשר על האיכות ולדאוג לעובדים שלכם לציוד האבטחה הטוב ביותר: למעקות מדרגות יציבים, לעזרי הגנה ליד פיגומים, למחסומים לפירי מעליות ולגדרות קרקע חזקות והרמטיות. רק כלים מסוג זה יבטיחו את פועלם של העובדים על הצד הטוב ביותר עם מינימום שבמינימום תקריות בטיחות. עם פריטי ציוד זה תוכלו להפוך בקלות כל אתר בנייה למאובטח ברמות שככל הנראה לא הכרתם בעבר!

א.ל גדרות - בטיחות באתרי בנייה מעל לכל

בחברת א.ל גדרות תוכלו להבטיח את עתיד הבנייה שלכם על הצד הטוב ביותר! אנו מספקים לכל אזור באתר הבנייה את כלי הבטיחות האידאליים ומוודאים שלא שכחתם אף פרט וסגרתם את כל הפינות בנושא הבטיחות באתר. בנוסף, אנו מציידים את הלקוחות שלנו בפריטי בטיחות ברמות שלא תמצאו במקומות אחרים: גדרות, מעקות ומחסומים בעלי כושר ספיקה גדול המבוסס גם על משקלים כבדים וגם על עמידה שלא על קרקע ישרה בהכרח. ביצוע ההתאמות הנדרשות עבור ציוד הבטיחות הנדרש לא יביא לכך שתצטרכו להשקיע ברכישתו. ניתן גם לשכור את פריטי האבטחה ובכך להבטיח את העתיד הכלכלי של פעילותכם מבלי לרדת ברמת הציוד והתשתיות.

גדרות הגנה
הגברת בטיחות באתרי בנייה

הגברת בטיחות באתרי בנייה

הדרכים הטובות ביותר להגביר בטיחות באתרי בנייה

ציוד בטיחות באתרי בנייה

התאמת ציוד בטיחות באתרי בנייה

מי אחראי על בטיחות באתרי בנייה

הכל על אחראי בטיחות באתרי בנייה

נגישות